آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سرمایه‌گذاری در نیروگاه خورشیدی خانگی

افزودن به علاقه مندی
در راستای نیل به اهداف تعیین شده در جهت کاهش وابستگی به سوخت‌های فسیلی و اضافه کردن منابع انرژی‌های تجدیدپذیر در سبد انرژی کشور، با همکاری وزارت نیرو، سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و شرکت‌های توزیع برق فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری خانوارها در بخش انرژی فراهم شده است. بنابراین متقاضیان سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌توانند با یک سرمایه اندک از فضای خالی پشت بام منازل خود استفاده کرده و با احداث نیروگاه خورشیدی خانگی در این فضا تا 20 سال از یک درآمد کافی برخوردار باشند.
بنابراین علاقمندان می‌توانند با سرمایه‌گذاری در این طرح از فضای پشت بام خود به مدت 20 سال درآمد پایدار کسب نمایند. سرمایه‌ اولیه مورد نیاز برای اجرای این نیروگاه‌ها بین 30 تا 45 میلیون تومان بوده و درآمد سال اول آن بین 5 تا 9 میلیون تومان می‌باشد و با توجه به نرخ تعدیل اعمال شده در قرارداد خرید تضمینی سالانه بین 10 الی 15 درصد درآمد نیروگاه افزایش خواهد داشت. همچنین با توجه به عدم نیاز به تعمیر و نگه‌داری خاص این نیروگاه‌ها، سرمایه‌گذاری در این طرح سودآور و بدون ریسک خواهد بود.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی