آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

سایت تخصصی ورامین به نام سایت ورامین نامه

افزودن به علاقه مندی
معرفی شهرستان ورامین
ورامین شهری است در بخش مرکزی شهرستان ورامین در استان تهران ایران است جمعیت این شهرستان تقریبا به542832 نفر می باشد
معرفی شهرستان ورامین در سایت Varaminnameh.ir

دیدنیهای ورامین
1.مسجد جامع
قدیمی ترین مسجد ورامین مسجد جامع است که مربوط به دوره ی ایلخانی است مسجد جامع یک بنای چهار ایوانی است حیاط این مسجد مستطیل شکل است ولی صحن مسجد به شکل مربع است در مرکز آن یک حوض ساخته شده است که دور تا دور آن دارای پاشوبه است
مسجد جامع دارای کتیبه های ارزشمند ی است که از جمله آن می توان به کتیبه های سوره جمعه در متن و در حاشیه کتیبه های کوفی اشاره کرد این مسجد به نام مسجد جمعه ورامین نیز خوانده می شود.
2.امامزاده ها
امامزاده یحیی در جنوب شرقی ورامین در محله کهنه گل قرار گرفته است.امام زاده اسماعیل که در روستای سلمان آباد در سه کیلومتری پیشوا قرار دارد.
3.پارک
یکی از بهترین و با صفا ترین پارک های ورامین پارک شقایق است اکثر مردمی که می خواهند از طبیعت لذت ببرند پارک جنگلی شقایق را انتخاب می کنند آبشار زیبای شقایق که از دور خودنمایی می کند زیبایی پارک شقایق را دو چندان می کند پارک جنگلی را مردم بومی ورامین بخوبی می شناسند.
4. رستوران های ورامین
رستوران زعفران طلایی،رستوران بانی،رستوران بابا سالم مسقط،رستوران گپوز،رستوران نجورد،رستوران اوه لالا و.. این رستوران ها از بهترین رستوران های شهر ورامین می باشند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی