آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ساخت ویلا و اضافه بنا با سازه LSF

افزودن به علاقه مندی
شرکت پیام دشت پارس با هدف ارتقاء صنعت ساختمان در زمینه طراحی، تولید و اجرای سیستم قاب سبک فولادی (Lightweight Steel Framing)با بهره گیری ازتجربه و تخصص در سال1385شروع به فعالیت نموده و با توجه به افزایش روز افزون تقاضای ساخت ساختمان به روش LSF با مزایای فراوان اعم از مقاومت در مقابل زلزله ، کاهش زمان ساخت ، جابه جایی آسان ، دقت بالا در اجرا و قابلیت بازیافت تا 95درصد و..... تمامی تلاش خود را معطوف به بهره گیری از این تکنولوژی نوین ساختمانی نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از برترین شرکتهای سازنده ساختمان به روش صنعتی (قاب فولادی سبک) ارائه خدمات می نماید.
این سیستم در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین گزینه ها جهت طراحی و ساخت شهرک و ویلاهای شخصی ، ساختمانهای اداری و آپارتمان تا 4طبقه ،المان ها و سردرب های ورودی ،کمپ وتجهیز کارگاه ،اضافه نمودن طبقه جدید بروی ساختمان قدیمی ، اجرای دیوار جداکننده داخلی و خارجی و... می باشد.
www.pdpars.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه پیش ساخته