آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ساخت و نصب سوله و انواع سازه های فلزی پیش ساخته

افزودن به علاقه مندی
شرکت فولاد سازه ولیعصرعج (سوله متال سابق) با سابقه ای درخشان از سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را آغاز کرده است و با هدف انجام پروژه های ساختمانی و صنعتی در تناژهای سنگین و سبک و با تکیه بر تجارب متعدد و دانش فنی و با اعتقاد به تعهد در کیفیت با مدیریت جدید و شماره ثبت ۴۹۷۳۲۱ تاسیس گردیده است. استفاده و بکارگیری کادر مجرب و مهندسین با تجربه موجب گردیده تا این شرکت توان ساخت ، نصب و پوشش انواع اسکلت های فلزی ساختمان های مسکونی ، تجاری و صنعتی را دارا بوده و تمامی مراحل توسط کارشناسان و بازرسین مجرب مورد آموزش و کنترل قرار می گیرد.شرکت فولاد سازه ولیعصر (عج) تمامی تلاش خود را به کار می گیرد تا در راستای اهداف بلند مدت خود گام مستحکمی بردارد.
ساخت سازه های فلزی شرکت در زمینی به وسعت ۱۰۰۰۰ مترمربع که شامل ۲۰۰۰ متر مربع سالن سرپوشیده و مجهز به دستگاه جرثقیل سقفی ۱۰ تن و محوطه کارگاهی جهت سندبلاست و رنگ به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع و انبار رو باز جهت دپوی مصالح و آهن آلات و ۱۳۰۰ متر مربع فضاهای اداری و خوابگاه می باشد. ظرفیت تولید سالانه سازه های فلزی کارخانه مزبور به طور معمول ۳۰۰۰ تن میباشد که تا سقف ۶۰۰۰تن در سال ، بر حسب نیاز ، قابل افزایش است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی