آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

زمین تجاری 389 متری در رشت بر خیابان اصلی زیر قیمت

افزودن به علاقه مندی
دو قطعه زمین تجاری بر خیابان اصلی با موقعیت مکانی عالی در یکی از بهترین مناطق رشت با قابلیت ساخت بالای ده طبقه به فروش می رسد. موقعیتی مناسب با سود بالا و تضمین شده جهت سرمایه گذاران ، سازندگان و انبوه سازانی که توانایی و قدرت مالی بالا جهت ساخت ساختمان هایی مرتفع و بلند را دارند.
متراژ کل زمین اول حدود 389 متر مربع و نبش کوچه واقع گردیده و دارای دو بر ، بر سمت خیابان اصلی 16 متر و بر داخل کوچه 11 متر می باشد. قیمت واقعی این زمین متری 25 میلیون تومان بوده که به علت رکود بازار و ضرورت فروش ، با 6 میلیون تومان تخفیف ، متری 19 میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت نهایی با احتساب تخفیف 7.4 میلیارد تومان
متراژ کل زمین دوم 411 متر مربع و دارای دو بر ، بر سمت خیابان اصلی 10 متر و بر پشت زمین داخل کوچه حدود 5 متر می باشد. قیمت واقعی این زمین متری 20 میلیون تومان بوده که به علت رکود بازار و ضرورت فروش ، با 4 میلیون تومان تخفیف ، متری 16 میلیون تومان به فروش می رسد. قیمت نهایی با احتساب تخفیف 6.5 میلیارد تومان
لازم بذکر است به علت ضرورت فقط یک زمین با تخفیف به فروش خواهد رسید و در صورت فروش هر کدام از زمین ها ، زمین باقیمانده بدون تخفیف و با قیمت واقعی و روز بازار جهت فروش قرار خواهد گرفت.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی