آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

روکش دندان و ارتودنسی

افزودن به علاقه مندی
یکی از مهمترین کارها برای شروع ارتودنسی این است که ابتدا یک پزشک مختصص و حرفه ای را برای این کار انتخاب کنید ( کلینک دندانپزشکی پرهام ) .
امروزه شاهد مراجعه بسیاری از بزرگسالان به مطب های دندان پزشکی هستیم که خواستار انجام ارتودنسی و مرتب سازی دندان های خود هستند .اما تعداد زیادی از این بزرگسالان داخل دهان خود ، دارای دندان های پر شده و یا روکش دارهستند .
این دندان های ترمیمی و روکش شده مانع انجام ارتودنسی ، نمی شود ولی کار روی دندان های پر شده به راحتی کار روی دندان های سالم نیست و نیاز به تجربه و مهارت پزشک متخصص دارد .
پس اگر دندان های شما پر شده و یا دارای روکش هستند اصلا جای هیچ نگرانی نیست زیرا همان طور که دندانپزشک برای دندان های سالم (بدون ترمیم و روکش ) ارتودنسی انجام می دهد ، یعنی براکت و نگین را روی دندان های معمولی استفاده می کرد با روش های خاص و حرفه ای می تواند این براکت و نگین ها را روی دندان های روکش شده و ترمیمی نیز نصب کند .
آدرس: تهران، سعادت آباد بین چهارراه سرو و بوستان (کتاب) روبروی بانک پارسیان پلاک ۱۱۹ ، واحد ۲
تلفن: 22140586
http://parhamdentistry.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی