آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

روش های نادرست حمل بار چه آسیب هایی در پی دارد

افزودن به علاقه مندی

هرچه اطلاعات شما در مورد حمل و نقل بیشتر باشد بهتر می‌توانید از جسم خودتان در مقابل حوادث محافظت کنید. آگاهی از روش‌های حمل و نقل استاندارد می‌تواند شما را در مقابل انواع بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی بیمه کند. ممکن است با خود بگویید اسباب کشی که زمان زیادی طول نمی‌کشد ولی نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر ناشیانه رفتار کنید برای مدت طولانی دچار کمر درد و یا آسیب‌های مشابه به آن می‌شوید و ممکن است خسارت های جبران ناپذیر جسمی را به خود تحمیل کنید. برای آشنایی بیشتر با انواع آسیب های ناشی از باربری غلط پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

– رگ به رگ شدن
اگر جعبه‌هایی که بلند می‌کنید خیلی سنگین باشند و متناسب با وزن شما نباشند قطعا موجب آسیب‌ دیدگی جسم شما می‌شوند. همیشه سعی کنید از جعبه های کوچک برای بسته بندی لوازم خود استفاده کنید تا در هنگام بلند کردن آنها دچار مشکل و گرفتگی عضلات نشوید. از دوست خود برای بلند کردن اجسام سنگین وزن کمک بخواهید. اگر فاصله ماشین حمل بار از منزل شما نسبتا زیاد است در طول مسیر چند مرتبه جعبه را زمین بگذارید و به بدن خود استراحت دهید. هنگام بلند کردن جعبه‌ها روی زانو خم شوید و سپس وسیله را از قسمت تحتانی آن به وسیله هر دو دست طوری بلند کنید که وزن آن بر هر دو دست و پای شما تقسیم شود و فشار یکسانی به عضلات شما وارد شود.
– سقوط کردن
پرتاب شدن از یک سطح به سطح دیگری را سقوط کردن می‌گویند. اگر با دقت کار نکنید و تمام حواستان متمرکز بر روی کاری که انجام می‌دهید نباشد احتمال دارد که پرتاب شوید و یا بر زمین بیفتید. به خصوص اگر در ارتفاعات مشغول به کار کردن هستید مراقب سطوح ناصاف و شیبدار باشید. همیشه سعی در حفظ تعادل خود کنید. به تعداد جعبه‌هایی که هر مرتبه بلند می‌کنید توجه کنید. اگر بیش از یک جعبه برداشتید آنها را طوری بر روی هم قرار دهید که تعادلشان حفظ شود و البته به این نکته نیز توجه کنید که بار را تا جایی بر روی هم قرار دهید که جلوی دید شما را نگیرد و بتوانید راحت قدم بردارید. هنگام عبور از روی سنگ‌های صاف که امکان سر خوردن شما را بیشتر می‌کنند مراقب باشید که زمین نخورید.

– تصادف خودرو باربری
صرف نظر از اتفاقات غیر منتظره‌ای که ممکن است در طول مسیر رخ دهد برخی اتفاقات ناگوار ناشی از عدم توجه راننده به جلو و نداشتن تمرکز لازم برای رانندگی است. کم خوابی و خستگی راننده دو دلیل عمده تصادفات رانندگی هستند. در هنگام حمل وسیله با ماشین، با تلفن همراه خود صحبت نکنید. به تابلوهای راهنمایی و علائم هشدار دهنده توجه کنید.

آدرس : بلوار آیت الله کاشانی خیابان شاهین جنوبی تقاطع شاهین و پیامبر غربی پلاک ۲۷ طبقه ۳

برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده کنید:

تلفن های دفترغرب و مرکز:(پیش شماره تهران=۰۲۱)

۴۴۷۶۸۱۱۲ و ۴۴۷۵۳۸۲۳

۴۴۳۶۳۵۳۹ و ۴۴۳۶۳۵۳۸

http://saribartehran.ir



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه اتوبار