آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

رزرو هتل در گرجستان

افزودن به علاقه مندی
باسلام و عرض ادب و تبریک سال نو
من سعید بهمنی هستم
مدیر و صاحب هتل GsG به نشانی اینترنتی www.GSGHOTEL.Com که در خیابان Seretely شهر زیبای تفلیس گرجستان قرار گ‍رفته است. این هتل یک مجموعه سه ستا‍‍‍‍‍‍‍‍‍ره ناب با محیطی لوکس و تمیز دارای اتاق های زیبا و خدمات مناسب می باشد. همچنین دراین هتل شاتل فرودگاه-تاکسی-اینترنت رایگان—باشگاه ورزشی بصورت رایگان-صبحانه مفصل-بار و موزیک و رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و گرجی و انواع نوشیدنی سرو می گردد. همچنین این هتل به دلیل نزدیکی به نمایشگاه بین المللی گرجستان با فاصله کمتر از 600متر دارای موقعیت مناسب برای تجار و تولیدکنندگان ایرانی مشتاق به بازدید و حضور در نمایشگاه می باشد. این هتل برای این قشر از مسافران امکان برگزاری جلسات تجاری در سالن VIP هتل را فراهم می کند. .ما علاقه مند هستیم امکان رزرو این هتل برای مسافران عزیز ایرانی از طریق سایت شما مهیا می گردد.
همچنین دوست داریم درصورت درخواست شما نسبت به پذیرش میهمانان شما طبق ضوابط توریستی و سود متقابل همکاری داشته باشیم.
لطفا جهت هماهنگی بیشتر ازطریق تلگرام ویا واتساپ با شماره 00989123412136با اینجانب تماس حاصل فرمائید. همچنین در صورتدنیاز جهت ارسال اطلاعات بیشتر از طریق همین ادرس ایمیل برای شما ارسال خواهد شد.

با تقدیم احترام
سعید بهمنی


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی