آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

رزرو بلیط پرواز ترکیش ایر ترکیه با قیمت تضمینی

افزودن به علاقه مندی
رزرو بلیط و خرید بلیط هواپیما با پرواز ترکیش ایر ترکیه با قیمت تضمینی از خدمات تخصصی و مهم در آژانس مسافرتی فهیم گشت است همانطور که گفتیم ما در خرید و فروش بلیط هواپیما ارزان ترین قیمت را پیشنهاد می کنیم. اگر قصد سفر آن هم به صورت هوایی را دارید پرواز ترکیش ایر می تواند گزینه مناسبی برای پرواز شما باشد.
هواپیمایی ترکیش ایر، هواپیمایی ملی و دولتی ترکیه می باشد و دفتر مرکزی آن در استانبول ترکیه قرار دارد. ترکیش ایرلاین اولین شرکت هواپیمایی است که در ترکیه تاسیس شده است و فرودگاه اصلی آن فرودگاه آتاتورک استانبول است. 331 فروند هواپیمای ایرباس، بویینگ و امبرائر در شرکت هواپیمایی ترکیش ایر مشغول به فعالیت هستند و این شرکت بعد از هولدینگِ لوفت‌هانزا، بزرگ‌ترین ناوگان هوایی جهان را در اختیار دارد و به 290 مقصد در سراسر جهان مسیر پروازی دارد. در حال پرواز ترکیش در حال حاضر از برترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است. در پروازهای این ایرلاین ترک غذاهای ترک در سفره پادشاهان عثمانی سرو می شود و شهرتی جهانی دارد.
برای خرید بلیط پرواز ترکیش ایر با ما در آژانس مسافرتی فهیم گشت تماس باشید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی