آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

راهبند

افزودن به علاقه مندی
راهبندها درب های اتوماتیک پارکینگی عمودی هستند مانند درب های SWING به شکل یک لنگه و یا دو لنگه نصب شده و قادرند درب هایی در ابعاد بزرگ را هم شامل شوند. راهبند ها میتوانند که به سیستم کنترل ورودی های مختلف از جمله کی پدهای دیجیتال، کنترل رادیویی (ریموت ها و هم چنین به دیگر سیسـتم های امنیتی مثل حسگر های لوپ، لبه های امنیتی فتوسل ها و نیز راهبندها که سیستم های امنیتی مجهز هستند در صورت شناسایی وجود مانع متوقف شده و یا اینکه جهت حرکتشان معکوس می باتری برای مواقع قطع برق وصل شوند.

راهبند

همچنین قادرند که با تجهیزات کنترل ورودی اورژانسی که توسط پلیس و آتش نشانی استفاده می شود، مجهز شوند. از عیوب این راهبندها یا همان سیستم های هیدرولیکی میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

عیوب راهبند ها

فشار در سیستم های هیدرولیکی بسیار بالا بوده و به همین علت بایستی این سیسـتم ها به دقت آب بندی شده باشد
به علت حساسیت بالای سیستم های هیدرولیک وجود کمترین مقدار گرد و خاک و زنگ زدگی وناخالصی در داخل سیستم سبب نقص سیستم میشود.
حساسیت روغـن ها به دما و پایین آمدن دقت سیستم در اثر داغ شدن
کارایی رضایت بخش راهبندها بازده، دوام آن بسته به تناسب سیال به کار گرفته شده با سیستم مد نظر میباشد.
آب باعث خوردگی سطح فلزی میگردد و نیز گرانروی آن کم است و به همین علت آب بندی اجزای سیسـتم هیدرولیک آبی سخت است و روان کاری اجزای متحرک پمپ ها یا موتورهای هیدرولیکی آبی بدرستی انجام نمیگردد و در نهایت به سرعت تخریب میشوند. ولی در خصوص روغـن، خطر خوردگی بسیار کم است و ویژگی روان کاری را دارد و هم می توان تا حد زیادی از نشتی سیسـتم جلوگیری کرد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی