آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

راه اندازي خط توليد اتوماسيون + سمنت پلاست

افزودن به علاقه مندی
فشاري، کششي، سايشي، دمايي و نفوذ آب از سنگهاي طبيعي به مراتب مقاوم تر مي باشد.
شرکت مهندسي کيميا صنعت از سال 1386 در زمينه ارائه تکنولوژي و خط توليد سمنت پلاست فعاليت دارد و تا کنون بيش از 30 واحد توليدي در داخل و خارج از کشور (عراق، ازبکستان، تاجيکستان، افغانستان) راه اندازي نموده است.
در طي سالهاي گذشته اين تکنولوژي اکثرا بصورت سنتي توسط اين شرکت ارائه شده است و در حال حاضر نيز براي ظرفيتهاي پايين (100 مترمربع در شيفت) روش سنتي مقرون به صرفه تر خواهد بود و پيشنهاد مي گردد.
شرکت مهندسي کيميا صنعت در سال 1389 موفق به ساخت ماشين الات اين تکنولوژي بصورت اتوماسيون (300 مترمربع در شيفت) براي ظرفيتهاي بالاتر شده است.
کليه ماشين الات اين خط توليد توسط کارشناسان شرکت کيميا صنعت طراحي و ساخته مي شود. نصب و راه اندازي اين خط توليد نيز تماما توسط کارشناسان فني اين شرکت انجام مي گردد.
در اين تکنولوژي قابليت توليد 300 نوع محصول شامل انواع نماي دکوراتيو، مرمريت و گرانيت، انواع کفپوشهاي خياباني و پارکها، انواع موزائيک ساختماني ، سنگ پله، شومينه و قرنيز و ... وجود دارد.


جهت اطلاعات بيشتر با ما تماس بگيريد.

www.cementplast.com
www.cementplast.ir
www.cementplast.biz
www.cementplast.org
www.cementplast.co
www.tstk.ir


آدرس دفتر مرکزي : تهران / بلوار ميرداماد / روبروي مسجد الغدير/ خيابان شنگرف تلفن : 021 -22250857/ 22250379/ 09126447490
آدرس کارخانه واحد تهران : کيلومتر 24 جاده مخصوص/ گرمدره





آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی