آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

راد ترخیص

افزودن به علاقه مندی
راد ترخیص ، از فعالترين و خوشنام ترين مجموعه هاي خدماتي در زمينة ترخيص انواع کاغذ و مقوا ، ماشین آلات وخطوط تولید ، انواع مواد شیمیائی و مواد اولیه مصرفی کارخانه ها ، و...مي باشد که طي سالها فعاليت بي وقفه و مستمر ، توانسته است ، خدمات ترخيص کالاهای وارداتی و مشاوره بازرگاني تعدادي ازمعتبرترين شرکت هاي تجاري و صنعتي و بازرگانان و تجار محترم را به عهده بگيرد. اين شرکت، اينک يکي از مجموعه هاي معتبر و فعال در زمينة مشاوره امور گمرکي، ترخيص کالا ، استریپ ، حمل و تحويل کالا در مقصد مي باشد که با برخورداري از امتيازات زير:
• دفاتر نمايندگي در بندرعباس و تهران و بندر نوشهر و بندر انزلی و بندر بوشهر
• دارای کادر کامل و مجرب مستقر در گمرکات با اطلاعات کاملا تخصصی و سابقه درخشان در زمینه ترخیص
• ارائه خدمات استریپ انواع کالا از کانتینر با در اختیار داشتن تجهیزات بروز با نرخ مصوب
• سيستم گزارش روزانه و اطلاع رسانی به صاحب کالا از نحوه انجام تشریفات ترخیص
• ترخيص سريع کالا و ارائه صورتحساب و تسویه نهایی در کمترین زمان ممکن
• ارائه مشاوره در زمينة تهيه و تنظيم اسناد تجارتي کالا
• مشاورة گمرکي و ارائه خدمات در زمينه حل اختلافات ميان گمرک و صاحبان کالا
• کالارساني سريع السير از کلية مبادي ورودي، گمرکات و اسکله ها به انبار صاحبان کالا و مراکز اجراي پروژه ها دراقصی نقاط کشور
• ارائه خدمات تخليه، بارگيري و انبارداري گمرکي و امکانات جابجايي و حمل و نقل محمولات و توزين آنها
• توان حمل انواع محمولات، به ويژه نگلات فوق سنگين و ترافيکي
روزانه حجم قابل توجهي از کالاهاي متنوع را ترخيص، حمل و به مشتريان تحويل میدهیم.
رمز موفقيت راد ترخیص از بدو تأسيس تاکنون، سرعت، دقت و صداقت در کليه عمليات اجرايي و نيز ارائه مناسب ترين راهکارها براي حفظ منافع اقتصادي بازرگانان و شرکتهايي که افتخارهمکاري با ايشان راداشته ايم بوده است.
مديريت متمرکز، نيروي متخصص و با تجربه، ارتباطات قوي، توانمندي اطلاعاتي با استفاده از آخرين قوانين و مقررات جاري بازرگاني و گمرکي و به موازات آن بهره گيري از کارشناسان صنعت بانکي، بيمه، حمل و نقل وحقوق بازرگانی اين شرکت را قادر ساخته تا به خوبي و در کمترين زمان هرگونه عمليات تجاري (واردات و صادرات، ترخيص و مشاوره) را تحت پوشش خود قرار دهد.
هدف ما همکاري با شما در جهت توسعه و شکوفايي هر چه بيشتر چرخه صنعت و اقتصاد کشور عزيزمان ايران است. به اين اميد و در جهت تأمين نظرات و حفظ منافع همه جانبه شما، آمادگي خود را جهت آغاز فعاليت مشترک اعلام مي داريم.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ترخیص کالا