آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دیپلم رسمی آموزش و پرورش

افزودن به علاقه مندی
آشنایی با روش اخذ مهارتهای دیپلم ،دریافت دیپلم
ویژه دانش آموزان روزانه وشبانه -داوطلبان آزاد دریافت دیپلم دوم- دیپلم ردی ها- دارندگان مدرک سیکل

داوطلبینی که موفق به کسب مدرک سیکل نشده اند.
دواطلبینی که فقط مدرک سیکل دارند.
داوطلبینی که فقط تعداد محدود از دروس دبیرستان نطام قدیم یا نطام واحدی را گذرانده اند.
داوطلبینی که تمامی دروس عمومی دبیرستان را گذرانده اند.
داوطلبینی که حتی برخی دروس تخصصی و عملی دبیرستان را گذرانده اند.
داوطلبینی که مدرک دیپلم دبیرستان یا حتی فوق دیپلم را گرفته اند و هنوز به دلایلی مایل به دریافت مدرک مرتبط با شغل خود هستند.
داوطلبینی مشمول به خدمت که دیپلم ندارند و سربازان در حال انجام وظیف عمومی می توانند در حین انجام خدمت برای دیپلم اقدام کنند.
دانش آموزان متقاضی مدرک دیپلم به چند دسته اصلی ذیل تقسیم میگردند:
1- کسانی که واحدهای عمومی را گذرانده اند
جهت گذراندن واحدهای مهارتی مراجعه میکنند که طبق جدول ذیل وتعداد واحد مشخص شده واحد های مهارتی را میگذرانند و پس از کامل شدن 96 واحد جهت دریافت دیپلم به مرکز اموزش راه دور معرفی میگردند.
2- دارندگان مدرک سیکل: که بطور همزمان میتوانند واحدهای عمومی را در مرکز آموزش راه دور وواحدهای مهارتی را در مرکز هوش مصنوعی بگذرانند وپس از تکمیل 96 واحد نسبت به دریافت دیپلم اقدام نمایند
3- افرادی که دیپلم دارند: جهت اخذ دیپلم مجدد کافیست واحدهای مهارتی را در این مرکز بگذرانند واحدهای عمومی از مدرک دیپلم قبلی ایشان تطبیق داده میشود
4- افراد پائین تراز مدرک سیکل: این افراد میتوانند سه ساله راهنمایی را با یک امتحان جامع بگذرانند وابتدا مدرک سیکل خود را دریافت وسپس جهت دیپلم اقدام نمایند ::::::::مزایای دریافت مهارت دیپلم از مرکز صنعت سپاهان:::::::::
1-دریافت تسهیلات از اداره مرتبط
2- دریافت مجوز کار از سازمان صنفی مورد نظر
3-کسب مهارت لازم برای ورود به بازار کار
4- همراهی این مرکز تا ورود به دانشگاه: دارندگان دیپلم جهت ورود به دانشگاه تا مقطع کاردانی نیازی به ازمون کنکور ندارندو طبق هماهنگی انجام شده به دانشگاه معرفی میگردند.

جهت مشاوره و ثبت نام
به شماره های زیر تماس حاصل فرمائید
03136246387 – 09138088177
آدرس : اصفهان – خیابان حکیم نظامی – حد فاصل بین سنگتراشها و چهارراه شریعتی – جنب داروخانه دکترسراج زاده و بانک انصار – طبقه بالای رستوران خیام - پلاک 735


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی