آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دکوراسیون داخلی

افزودن به علاقه مندی
فعالیت شرکت دکوراسیون داخلی دارکوب در سال 1388 به سرپرستی مهدی گلپایگانی آغاز گردید .

مهدی گلپایگانی معمار و طراح داخلی فارغ التحصیل دانشکده طراحی مبلمان و طراحی داخلی ایران میباشد که طی سال های فعالیت خود در مقام طراح و مدیریت پروژه های شرکت دارکوب رزومه قابل توجهی از خود به جا گذاشته است.

طراحی اولین کشتی تفریحی ایران با 3 رستوران _ موزه_ سینما و امکانات تفریحی بسیار دیگر به نام کشتی تفریحی ایریو که هم اکنون در سایت کشتی سازی ندیم گستر خلیج فارس واقع در بندر عباس در حال ساخت میباشد و همچنین طراحی بیش از 40 ویلا در نقاط مختلف ایران طراحی رستوران های متعدد از جمله مهمترین و برجسته ترین آنها به طراحی رستوران بزرگ ارم واقع در تهران ، شهرک غرب اشاره نمود، و همین طور طراحی چند بانک – منازل مسکونی بسیار و طراحی داخلی برج اورکسس واقع در کشور گرجستان در شهر تفلیس همگی از نمونه طراحی ها و اجراهای ایشان میباشد.

با توجه به رزومه طراحی و اجرایی مهدی گلپایگانی در باب طراح و سرپرست اجرا و همچنین تجربه ایشان در امور معماری همیشه مور تحسین کافرماهای خود بوده است.

از نکاتی که باعث پیشرفت در امر طراحی و معماری ایشان میباشد بهره گرفتن از اطلاعات جامع ساختمانی در باب متریال های مختلف و جدید و کاربرد آنها و نحوه اجرا هر کدام که به کمک تیم تخصصی حاضر در شرکت که به ایشان کمک میکنند تا همیشه طراحی های بروز و متنوع را ارائه دهد.

همچنین با بهره گیری از بهترین و با استعداد ترین معمار ها و طراح ها در تیم خود توانسته ،خطا در طراحی و اجرا را به طور کل از میان برداشته و همیشه به خاص ترین شیوه ممکن با تکیه بر اصول معماری در باب رنگ و حجم و فرم و متریال زیباترین طرح ها را برای اماکن مختلف مانند منازل مسکونی و ویلا – هتل ها – رستوران ها و ساختمانی های اداری و تجاری خلق کند.

ضمنا لازم به ذکر است مهدی گلپایگانی همیشه در هر طراحی یک یا چند نقطه کانونی جدیدی خلق میکند و این باعث میشود از شیوه های مرسوم پیشی گرفته و هیچ وقت یک طراح تکراری را به کارفرمای خود ارائه ننماید.

مهدی گلپایگانی مدیر دکوراسیون دارکوب


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی