آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دکوراسیون داخلی و غرفه سازی آکسار

افزودن به علاقه مندی
تیم کاری طراحی و اجرای شرکت آکسار با به کارگیری مهارت نوآوری و خلاقیت به هدف رضایتمندی مشتریان راه اندازی شده است. تلاش شرکت بر این است که با به کار گروهی خلاقانه, طراحی و هنر خود را به اشتراک بگذاریم. ایجاد یک فضای نمایشگاهی در گروه طراحان ما فرآیندی است که شامل:
دریافت سفارش, کسب اطلاعات, خواسته ها و اهداف مشتری – تحلیل داده های اطلاعاتی- مطالعه پیرامون پیشینه حضور نمایشگاهی مشتری و رقبای آن- آزمودن طرح های مناسب- آفرنش طرح مورد نر- جلسه با حضور مشتری برای حل و اصلاح واعمال تغییرات احتمالی و تایید نهایی طرح- اجرای طرح – نصب در محل- پرداخت نهایی (شامل نورپردازی مناسب, تزیین غرفه و …) یکی از ویژگی های شرکت ما این است که با تکیه به واحد های پر توان طراحی, برنامه ریزی, مدیریت پروژه و تولید, ما ارائه کننده بهترین راه حل ها با توجه به بودجه و خواست مشتری خواهیم بود و با روش حرفه ای , با کیفیت و منطقی کار را به مشتری تحویل می دهیم. امیدواریم که در این راستا اهدافمان لحظه لحظه در سایه حمایت خداوند منان و بعد از آن حمایت مشتریان باشیم چرا که مشتریان سرمایه ما هستند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://axargroup.ir مراجعه کنید.

تلفن: 02146043877
همراه: 09122882683
ایمیل:info@axargroup.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه تزئینات داخلی