آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دکوراسیون داخلی آلند

افزودن به علاقه مندی
شرکت ساختمانی آلند با شماره ثبت 10046 فعالیت خود را در سال 1361 با هدف طراحی و اجرای ابنیه و تاسیسات و با اخذ گواهینامه صلاحیت پیمانکاری پایه 4 در رشته ساختمان و پایه 5 در رشته تاسیسات و تجهیزات با شناسنامه ملی به شماره 10780135874 اغاز نموده است.نیاز روز افزون در زمینه معماری جهت پیشبرد بهتر در شرکت احساس می شد که سرانجام منتهی به تامین زیر مجموعه به نام آلند در بهمن 1383 گردید.با توجه به عواملی مانند مشغله کاری ،تخصصی شدن کارها و نداشتن تجربه کافی عامه مردم نسبت به کارهای ساختمانی شناسایی اکیپ های مجرب و هماهنگی بین انها برای اکثر مردم دشوار است . درنتیجه واگذاری اینگونه کارها (مرمت و بازسازی) به شرکت های معتبر که اکیپ های کارآزموده و آموزش دیده را در اختیار دارند و دانش فنی بازسازی ساختمان را طی سالیان متمادی کسب نموده اند امری سنجیده از لحاظ زمان،کیفیت و هزینه می باشد.
لذا شرکت ساختمانی آلند با توجه به سوابق اجرایی و مدیریتی و استفاده از تجربه 20 ساله بنیان گذاری خود افتخار این را دارد با کادری مجرب در خدمت همشهریان عزیز باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی