آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دوره DBA*مدرک دوره dba* با تایید وزارت علوم مدرک mba*dba با تایید وزارت علوم

افزودن به علاقه مندی
دوره DBA(Doctor of Business Administration) را کلیه فارغ التحصیلان مقطع لیسانس می توانند بگذرانند و مدرک ممهور به مهر وزارت محترم علوم را دریافت کنند. علاقمندانی که قصد دارند مدارک MBA و DBA را توأمان بگذرانند. یک دوره ویژه بصورت فشرده با عنوان دوره شرکت کنند. هزینه تمام شده این دوره از هزینه ای که بابت دو دوره MBA و DBA جداگانه اخذ می گردد کمتر می باشد و طبعا ساعات آموزش آن نیز کمتر است.
دوره DBA
دوره دکتری مدیریت بازرگانی در دو گرایش بازرگانی و بازاریابی برگزار گردیده و کلیه داوطلبانی که مدرک لیسانس یا معادل لیسانس را دریافت کرده اند می توانند برای هر دو گرایش دوره مدیریت بازرگانی و مدیریت بازاریابی ثبت نام کنند.
گذراندن دوره DBA منوط به ارائه پایان نامه و گذراندن آزمون دوره با حد نصاب نمره قبولی است.در حین دوره دکتری مدیریت بازرگانی،استاد راهنمای پروژه کلیه موارد لازم برای گذراندن پروژه را به دانشجویان آموزش خواهد داد.
آزمون دوره DBA
آزمون در دوره DBA در چند مرحله میان ترم و پایان ترم انجام می پذیرد. دانشجویان DBA موظف هستند که در کلیه آزمون های اعم از میان ترم و پایان ترم در زمان تعیین شده شرکت کنند. آزمون های DBA میان ترم دانشجویان را با نحوه برگزاری آزمون نهایی آشنا می کند.
زمان برگزاری آزمون نهایی متعاقبا اعلام شده و آزمون به صورت تست های استاندارد شده آنلاین برگزار می گردد.
دانشجویان اگر نتوانند در آزمون شرکت کرده و یا نتوانند حداقل نمره قبولی در آزمون را کسب نمایند می توتنند تا سه بار در آزمون نهایی شرکت نمایند تا نمره لازم را اخذ کنند.
صدور گواهینامه مستلزم اخذ نمره قبولی در آزمون نهایی است.
مدرک DBA با مهر وزارت علوم
مدرک DBA صادر شده توسط شرکت راهکارهوشمندایرانیان ممهور به مهر وزارت محترم علوم بوده و دانشجویانی که این مدرک را اخذ می کنند می توانند از مدرک خود مانند یک مدرک تحصیلی معتبر استفاده کنند. همانطور که می دانید کلیه مدارک تحصیلی تنها با مهر وزارت علوم اعتبار می یابد و مدرک MBA نیز دقیقا به همین صورت می باشد.
دوره DBA بصورت آنلاین برگزار می شود یا بصورت حضوری؟
دوره DBA بصورت حضوری و آنلاین برگزار شده و کلیه کلاس های حضوری ضبط شده و بصورت فایل آنلاین در اختیار دانشجویان قرار داده شده که دانشجویان بتوانند دوره را هم بصورت آنلاین و هم بصورت حضوری طی نمایند.
کلیه دوره های آنلاین دارای کلاس رفع اشکال بصورت حضوری و پرسش و پاسخ آنلاین با استاد می باشند.
فصول و عناوین آموزش داده شده در دوره آنلاین و حضوری یکسان بوده و تفاوتی با هم ندارند.
دوره DBA چه مدت زمانی به طول می انجامد؟
دوره DBA بصورت غیرفشرده در حدود یکسال و 3 ماه به طول می انجامد و دانشجویان می توانند دوره های فشرده تر را انتخاب و بگذرانند.عناوین و سر تیترهای آموزشی در دوره های فشرده و غیر فشرده تغییر نکرده، و فقط تعداد ساعات کلاس های حضوری یا آنلاین بیشتر می شود.
هزینه دوره DBA چقدر است؟
هزینه دوره DBA با توجه به ساعات آموزش(فشرده و یا عادی) و برگزاری دوره بصورت حضوری و یا غیر حضوری تعیین می گردد. برای اطلاع از قیمت دوره ها می توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل فرمائید.
چگونه بعد از دوره DBA استخدام شوید؟
علاوه بر آنکه شرکت راهکارهوشمندایرانیان برترین دانشجویان دوره های MBA و DBA را جذب می کند دانشجویانی که موفق به گذراندن دوره DBA شده باشند، می توانند در کلیه مشاغل مدیریتی و علی الخصوص در مشاغل مدیریتی شرکت ها و سازمان های تجاری مشغول به کار شوند.
تقاضا برای اشخاصی که در زمینه مدیریت بازاریابی دارای تخصص هستند در تمام دنیا بسیار زیاد است و فارغ التحصیلان مشکلی از نظر استخدام و یا اخذ پذیرش از دانشگاه ها نخواهند داشت.
88867940(021)
09212654725
http://www.ngedu.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی