آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دوره آموزشی تایپ و صفحه آرایی کتاب با Word 2016

افزودن به علاقه مندی
معرفی دوره
برای آموزش نرم افزار ورد دوره های فراوانی با سرفصل های مختلف وجود دارد و هر یک از منظری به آموزش ورد پرداخته اند. ولی در هر زمینه ای بهترین آموزش آن است که کاربردی تر و برای جذب در بازار کار موثرتر باشد.
شاید کسانی که آشنایی اولیه با ورد دارند از قابلیت ها و کاربردهای فراوان آن اطلاعی نداشته باشند. ولی حرفه ای های ورد میدانند که با آن چه کارهایی می توان انجام داد و چه درآمدی کسب کرد.
متاسفانه در بازار کار مرتبط با این نرم افزار سطح تخصص بسیار پایین است و طبیعتا کسی که بتواند مهارت خوبی در این زمینه به دست آورد از موقعیت شغلی بهتری برخوردار خواهد بود.
دوره آموزشی تایپ و صفحه آرایی کتاب با ورد 2016 نیاز شما را برای رسیدن به بازار کار برطرف خواهد کرد.

مخاطبین
این دوره را به کسانی که علاقه به کار در زمینه تایپ و صفحه آرایی دارند و یا در مورد انجام کارهای کتاب یا پایان نامه خود با مشکل مواجه شده اند و یا به کسی اعتماد ندارند و علاقه دارند خودشان کار را به دست بگیرند پیشنهاد میکنم.

اهداف دوره
هدف از تشکیل این دوره، آموزش مهارتهای اصلی و مورد نیاز برای تایپ و صفحه آرایی به وسیله نرم افزار Microsoft Word است.

بازار کار
با یک بررسی ساده میدانی در دفاتر خدمات تایپی میدان انقلاب، متوجه خواهید شد که افرادی با سطح تخصص و مهارت بسیار پایین، هزینه های هنگفتی را بابت کارهای تایپ، ادیت و صفحه آرایی کتاب و پایان نامه دریافت میکنند. و نیز میتوانید مدیران بسیاری را بیابید که از دست تایپیست هایشان به علت ناتوانی در انجام امور محوله شاکی هستند.
در این شرایط مسلم است که اگر برای کسب مهارت در این زمینه وقت کافی لحاظ کنید، میتوانید سهم خوبی از این بازار داشته باشید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی