آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دوره آموزش تعمیر موبایل کامتک

افزودن به علاقه مندی
دوره آموزش تعمیرات موبایل در کامتک بصورت بخش نرم افزاری و تعمیرات سخت افزاری تقسیم بندی شده است. در آموزش تعمیر سخت افزار موبایل الکترونیک کاربردی موبایل و سپس تعمیر برد موبایل آموزش داده میشود.
آموزش کاربردی تعمیرات موبایل اول و پانزدهم هر ماه برگزار میشود و این مرکز با ۸ سال سابقه در آموزش یکی از قویترین مراکز آموزشی در تهران شناخته شده است. کارگاههای فوق پیشرفته کامتک را از سایت ببینید و به صورت حضوری نیز آنالیز کنید. استاد این مرکز که جهت تدریس تعمیر موبایل در نظر گرفته شده از تعمیرکاران خبره موبایل و تبلت میباشد.
آموزش در محیط کارگاهی و تعمیرگاه موبایل باعث رشد تجربه و توانمندی هر چه بیشتر شما می شود. معمولا کلاس تعمیر موبایل بصورت سه نفره و نیمه خصوصی است. عزیزان شهرستانی خوابگاه دارند. هزینه خوابگاه در طول دوره ۳۳۰،۰۰۰ تومان میباشد.
هزینه کلاس تعمیرات تخصصی موبایل ۱،۵۸۰،۰۰۰ تومان هم سخت افزار و هم نرم افزار را شامل می شود. آموزش تعمیر تبلت نیز به همراه موبایل با شهریه ۵۰۰،۰۰۰ تومان میباشد.
روش اخذ گواهینامه فنی و حرفه ای موبایل، کسب وام از مراکز دولتی،‌ راه اندازی کسب و کار با سرمایه اندک در آموزشگاه فنی و حرفه ای موبایل توسط مشاوران کامتک توضیح داده میشود.
جهت دیدن تصاویر کلاس تعمیر موبایل،‌ آموزشگاه فنی و حرفه ای موبایل، ابزارهای تعمیرات و بخشی از فیلم آموزش تعمیرات موبایل و دریافت جزوه تعمیرات موبایل به سایت کامتک مراجعه کنید.
=================================
شرکت کــــــــــامتک
جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید:
02188931933
09102148442
تهران، میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان، طبقه 5، واحد 4
tamiraat.com/mobile-repair-training/


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی