آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دوربین مداربسته

افزودن به علاقه مندی

دوربین مداربسته با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
دوربین 2مگا پیکسل ای اچ دی وآی پی
انتقال تصویر رایگان
دید در شب
گارانتی و خدمات پس از فروش
ضد آب
تشخیص چهره
دوربین صندوق
برای مشاوره و بازدید رایگان با ما در تماس باشید afraco.net
دوربین مداربسته کتبخانه:
کتابخانه به مجموعه‌ای از اطلاعات و منابع و خدمات اطلاعاتی گفته می‌شود که توسط یک نهاد عمومی، خصوصی یا یک شخص نگهداری و اداره می‌شود. از نگاه سنتی، کتابخانه به طور معمول به مجموعه‌ای از کتاب‌ها گفته می‌شود. کتاب مجموعه ای از اطلاعات درمورد یک فرد یا یک جسم یا ... است که در صفحاتی کاغذی نوشته یا چاپ می شود.برای نظارت بر روی کتاب هایی که توسط مراجعه کنندگان تحویل گرفته می شود از دوربین مداربسته برای ثبت تصویر در هنگام تحویل و یا برداشتن کتاب استفاده میشود.با توجه به این که کتابخانه محیطی کاملا آرام و خالی از سرو صدا می باشد در صورت برهم زدن ارامش توسط افراد اختلال گر و جلوگیری از بروز این مشکل از نظارت دوربین مداربسته در کتابخانه استفاده میشود.
دوربین مداربسته نمایشگاه ماشین(اتوگالری):
با توجه به وجود خودروهای گران قیمت در محوطه نمایشگاه ماشین و بازررسی بر نوع پارک کردن خودروها از دوربین مداربسته استفاده میشود.در نمایشگاه ماشین علاوه بر نظارت بر روی خودروها در هنگام معاملات خودرو و ثبت تصاویر معاملاتی بین طرفین و هوشیاری دو طرف از معامله انجام شده توسط دوربین مداربسته از بروز هر نوع مشکلی جلوگیری به عمل می آید.به دلیل نداشتن دید کافی از دفتر اتوگالری به تمامی محوطه خودروهای پارک شده خطر افراد سود جو برای به سرقت رساندن و یا خط انداختن بر روی خودرو وجود خواهد داشت که با نظارت دوربین مداربسته این مشکل قابل حل می باشد.برای ورود خروج کلیه ماشین ها میتوان از دوربین های پلاک خوان استفاده کرد.
دوربین مداربسته مرکز خرید(پاساژ):
با توجه به اینکه تردد در این مکان ها بسیار بالا بوده و خواسته یا ناخواسته افراد سود جو همواره در کمین اند,امکان دزدیده شدن کیف,زدو خورد,دزدیده شدن اجناس داخل مغازه ها و... وجود خواهد داشت برای جلوگیری از بروز کلیه مشکلات و همچنین رسیدگی به اتفاق هایی که رخ داده است تمامی ورودی ها و خروجی ها از دوربین های مداربسته تشخیص چهره استفاده میشود.در کلیه راه روها و پله های اضطرار از دوربین مداربسته استفاده میشود به صورتی که در پاساژ,فروشگاه و یا مرکز خرید هیچ گونه نقطه کوری برای افراد سود جو باقی نماند.
دوربین مداربسته باشگاه:
برای نظارت بر روی دستگاه ها تردمیل,دمبل,دوچرخه و... به دلیل استفاده عموم و جلوگیری از خرابی دستگاه ها نظارت دوربین مداربسته الزامی می باشد.برای دریافت شهریه امکان خطا وجود خواهد داشت که فرد شهریه را پرداخت کرده است یا نه با باز بازبینی دوربین مداربسته باشگاه این مشکل نیز از بین خواهد رفت.جاگذاری دوربین مداربسته در رختکن باشگاه به دلیل وجود وسایل ورزشکاران در آن نقطه مهم می باشد.
دوربین مداربسته فرودگاه:
فرودگاه محلی است که برای نشست و برخاست هواپیماها ساخته شده‌است. فرودگاه‌ها به طور معمول دارای امکاناتی برای سوخت‌گیری و نگهداری و تعمیر هواپیما و و نیز دارای برج کنترل و مراقبت پرواز می‌باشند. محل فرود از اجزای اصلی فرودگاه است که یک مکان قابل دسترسی هوایی با آسمان باز برای باند فرود می‌باشد تا هواپیما بتواند پرواز را آغاز کند یا هلی‌پد بعلاوه تأسیسات مرتبطی همچون برج مراقبت، هنگرُ یا آشیانه و ترمینال می‌باشد. فرودگاه‌های بزرگ دارای مرکز کنترل ترافیک هوایی و تالار مسافران، آپرون، تاکسی‌وی و مرکز امداد اضطراری می‌باشند.
فرودگاه‌های بین‌المللی عموماً دارای مجموعه‌ای از تأسیسات و ساختمان‌هایی هستند که مسافران در این اماکن به هواپیما سوار یا از آن پیاده می‌شوند برای کنترل ورود و خروج مسافران بویژه پروازهای خارجی که حائز اهمیت می باشد نظارت دوربین مداربسته الزامی می باشد و همچنین بار هواپیماها تخلیه یا بارگیری می‌شوند که علاوه بر دوربین های تست بار ,نمایش تحویل بار از مسافران(هر بار برای چه کسی است) و در صورت مشاهده بار مشکوک اطلاع رسانی و پیگیری مسافر مشکوک از طریق دوربین مداربسته انجام و به انتظامات فرودگاه اطلاع داده می شود. تأسیساتی که مسافران از طریق آنها با حمل و نقل زمینی، خرید بلیط، انتقال بار همراه، و چمدانهای خود و همچنین عبور از ورودی‌های امنیتی از آنها استفاده می‌کنند ترمینال یا پایانه نامیده می‌شود و همچنین ساختمان‌هایی که مسافران برای سوار شدن به هواپیما در آنجا تجمع می‌نمایند سالن انتظار نامیده می‌شود که باید تحت پوشش دوربین مداربسته قرار بگیرد.
دوربین مداربسته راه آهن:
نصب دوربین مداربسته در قسمت سالن انتظار راه آهن و همچنین محوطه بیرونی راه آهن بسیار حائز اهمیت بوده به دلیل حجم انبوه مسافران ,امکان تردد افراد سودجو و پنهان شدن در بین جمعیت وجود خواهد داشت که با نظارت دوربین مداربسته موارد به انتظامات اطلاع داده میشود و از روی تصاویر دوربین مداربسته می توان پیگیری های لازم را صورت داد.
دوربین مداربسته انبار:
برای کلیه ورود و خروج ها و همچنین نظارت بر کار کارمندان انبار داری وجود دوربین مداربسته الزامی ست.در هنگام بارگیری و تحویل بار مشخص شدن نوع بار,تعداد بار,تحویل بار توسط شخص مورد نظر,تحویل گیرنده و همچنین نظارت در محوطه انبار و بارهای تحویل گرفته شده دوربین مداربسته نقش بسزایی دارد.
دوربین مداربسته تهیه غذا:
در تهیه غذا به دلیل صدور فیش توسط صندوق دار و همچنین تحویل پول از سوی صندوق دار که به دو صورت حضوری و ارسالی صورت میگیرد باید از دوربین مداربسته ای استفاده شود که قابلیت تشخیص پول و همچنین دیده شدن سفارش و ورودو خروج پیک ها ی موتوری را تحت پوشش کامل قرار دهد.
دوربین مداربسته آزمایشگاه:
موارد استفاده دوربین مداربسته در آزمایشگاه:سالن انتظار-سالن نگه داری نمونه ها-ورود و خروج مراجعه کنندگان-قسمت پذیرش آزمایشگاه و قسمت صندوق براری رد و بدل شدن پول و استفاده از دستگاه کارت خوان



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی