آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه دوخت پلاستیک-پرس پدالی

افزودن به علاقه مندی
انواع دوخت پلاستیک
1- دستگاه دوخت دستی رومیزی :دستگاه های دوخت دستی به دو مدل کاتر دار و بدون کاتر تقسیم بندی می شود. این دستگاه در ابعاد های متفاوتی از 20 سانتی متر تا 50 سانتی متر با عرض دوخت 2 و 5 میلی متر موجود می باشد.

2- دستگاه دوخت رومیزی آلومینیومی: دستگاه دوخت دستی آلومینیومی در ابعاد متفاوت از 60 سانتی متر تا 100 سانتی متر با عرض دوخت 3 میلی متر موجود می باشد.

3- دستگاه دوخت پرتابل: دستگاه دوخت پرتابل یا سیار بوده که برای دوخت کیسه های سنگین وزن و حجیم و قابل استفاده می باشدواین دستگاه در عرض 30 و 40 سانت با عرض دوخت 13 میلی متر موجود می باشد.

4- دستگاه دوخت مگنتی:نحوه کارکرد دستگاه دوخت مگنتی به دو حالت دستی (پدال) و اتوماتیک (تایمر) امکان پذیر بوده و ضمن اینکه قابلیت دوخت و پرس پاکت از نازک ترین تا ضخیم ترین جنس را دارا می باشد. دستگاه دوخت مگنتی در دو مدل 45 و 60 سانت در عرض دوخت 5 میلی متر موجود می باشد

5- دستگاه دوخت پدالی :دستگاه دوخت پدالی با توجه به جنس پاکت، مدل ها و کاربرهای گوناگونی دارند. دسته بندی دستگاه های دوخت پدالی به صورت زیر می باشد
1- دوخت پدالی آلومینیومی:دستگاه های دوخت پدالی آلومینیومی از 30 سانتی متر تا 80 سانتی متر در عرض دوخت 3 میلی متر موجود می باشد.

2- دستگاه دوخت پدالی المنتی:دستگاه دوخت پدالی المنتی در ابعاد 35، 45، 65 و 80 سانت در عرض دوخت 5 و 8 میلی متر موجود می باشد.

3- دستگاه دوخت پدالی برنجی :دستگاه دوخت پدالی برنجی در دو مدل 30 سانتی متر و 40 سانتی متر در عرض دوخت 14 سانتی متر موجود می باشد


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی