آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دمنوش لاغری دکتر بیز-چهل سه چهار

افزودن به علاقه مندی
40 روز 3 تی بگ 4 کیلو لاغری
موثردر کاهش وزن و تناسب اندام
با مجوز رسمی سازمان غذا و دارو
سلامتی را از طبیعت گرفته و به شما ارمغان می دهیم
دمنوش لاغری دکتر بیز با دارا بودن گیاهان کاملا ارگانیک ، اکسید کننده چربی بوده ، و موجب افزایش اثر فعالیت آنتی اکسیدانت پلاسما می گردد و همچنین به کاهش کلسترول در بدن کمک می کند پلی فنول های موجود در این دمنوش باعث می شوند که این اثر مانع از گسترش عوامل ایجاد کننده بیماری های قلبی و عروقی شده و موجب مهار اکسیداسیون و تصلب شرائین می گردد.
از سوی دیگر پلی فنول های موجود در این ترکیب دارای نوعی اثر شاخص ضد ویروس مرتبط با التهاب ویروسی دستگاه گوارش است که موجب مهار رشد باکتری های موجب اسهال می گردد.
این فرمولاسیون سرشار از فلاونو نیدها بوده که دارای اثرات محافظت کننده کبدی است.
ترکیبات بکار گرفته شده و در دمنوش دکتر بیز موجب کاهش غلظت گلوکز پلاسما و فروکتوزامین در افراد مبتلا به بیماری دیابت نوع 2 می گردد.
دمنوش لاغری دکتر بیز برای اولین بار در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید. تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه تولید فرآورده های طب سنتی و دارو های طبیعی محصولی با کیفیت و کارآمد را به مشتریان خود تقدیم می کند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه چاقی - لاغری