آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دفتر وکالت و خدمات حقوقي داخلي و بين المللي آريان (دکتر رضاآریان کیا و همکاران)

افزودن به علاقه مندی
امنیت حقوقی یکی از مهمترین ارکان امنیت در نوع زندگیهای امروزه و فعالیتهای حرفه ای است. دفتر وکالت و خدمات حقوقي داخلي و بين المللي دکتر رضاآریان کیا و همکاران با بهره مندي از تخصص و تجارب چندين ساله، خدمات حقوقي ذيل را به اشخاص و شرکتهاي ايراني مقيم داخل و خارج کشور و شرکتها و اتباع خارجي مقيم ايران ارائه مينمايد :
1. مشاوره حقوقي و وکالت در کليه موضوعات داخلي و بين المللي بخصوص صنعت نفت و گاز، خريد و فروش کالا و خدمات، پيمانکاري و ساخت و ساز، حمل و نقل، بيمه، ثبت برند و شرکت، عامليت و نمايندگي و شعبه، امور بانکي و پرداختهاي بين المللي و ضمانتهاي پرداخت مرتبط، سرمايه گذاري و انواع مشارکتهاي بازرگاني و صنعتي، واردات و صادرات و گمرکات، حقوق مالکيتهاي صنعتي و هنري، حقوق شرکتها، حقوق بازرگانی، حقوق ورزشي و نقل و انتقال مربي و بازيکنان و اسپانسرینگ، حقوق پزشکی، حقوق اراضي و اختلافات ملکي، مصادره اموال و سرقفلي، حقوق خانوادگی و ارثيه و کليه شکايات کيفري مرتبط به موارد فوق در کليه مراجع قضايي و شبه قضايي.
2. مشاوره و تنظيم کليه قراردادهاي داخلي و بين المللي، مناقصه، مزايده و لوايح قانوني جهت ارائه به مراجع قضايي و شبه قضايي.
3. داوري تخصصی و اختصاصی در دعاوي و اختلافات دست اندکاران صنعت نفت و گاز. بدلیل تحصیلات عالیه و تخصص مدیر و موسس دفتر در حقوق بین المللی نفت و گاز از دانشگاه پاریس (فرانسه) و سالها کار و تجربه در این عرصه، این دفتر تنها مرکزی است که بصورت کاملا اختصاصی و تخصصی، داوری و حل و فصل اختلافات فعالان عرصه صنعت نفت و گاز و صنایع و تجارتهای وابسته را پذیرش مینماید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه مشاور حقوقی گوناگون