آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دفتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی سحرگلستان

افزودن به علاقه مندی
بهترین فرصت برای دریافت معتبرین ترین ویزا هایی که رایج میباشند در کشور ::
کانادا یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی در دنیاست و سالیانه تعداد زیادی مهاجر را از روش های گوناگون جذب می کند . مهمترین مزیت مهاجرت به این کشور این است که کانادا یکی از سالمترین و ایمن ترین کشور های جهان است که آمار جرم و جنایت و خشونت در آن بسیار پایین است. همچنین کانادا یکی از چند ملیتی ترین کشور های جهان است که بدون هیچ تبعیضی میتوان در آن زندگی کرد. کانادا یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان است که دارای منابع عظیم نفت و گاز می باشد و همچنین امکانات تحصیلی بسیار زیادی در این کشور وجود دارد.
زمانی که اسم کانادا می آید ذهن همه به سمت هوای بسیار سرد و طاقت فرسا می رود ، در حالی که بسیاری از مناطق کانادا تابستان های معتدل دارد . مثلا شهر های ونکوور و ویکتوریا که در ساحل اقیانوس آرام هستند هوایی معتدل دارند.
با اقامت دائم کانادا شما میتوانید از بسیاری از حقوق شهروندی کانادا بهره مند شوید. ضمن اینکه پس از گذشت ۳ سال از زندگی در کانادا، فرد مقیم می تواند برای شهروندی کانادا اقدام کند که پس از دریافت شهروندی می تواند در انتخابات کانادا رای دهد و درخواست پاسپورت کانادایی کند که به وی آزادی رفت و آمد (بدون ویزا) به ۱۷۲ کشور جهان را می دهد. همچنین شهروند کانادایی می تواند به مدت ۶۶ ماه بدون ویزا در امریکا زندگی کند.
در ادامه قصد داریم که شما را با چند راه دریافت اقامت دائم کانادا آشنا نماییم.

1.برنامه مهاجرت سرمایه گذاری از طریق ایالت کبک
2.برنامه مهاجرت کارآفرینی از طریق ایالت نیوبرانزویک
3.برنامه مهاجرت کارآفرینی از طریق ایالت منیتوبا
4.برنامه خرید بیزینس استانی
5.برنامه خود اشتغالی از طریق فدرال
برای مطالعه مطالب بیشتر به سایت
www.sahar724.ir
سر بزنید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی