آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دعوت به همکاری

افزودن به علاقه مندی
بدین وسیله به استحضار می رسانیم، گروه فروش آریامن، تیم مجری و فروشنده محصولات آرایشی و بهداشتی پر فروش ترین برند های معروف و موجود در ایران، جهت ارتقا کادر بازاریابی و فروش خود در سال جدید از تمامی علاقه مندان به امر بازاریابی و متقاضیان جویای کار جهت همکاری دعوت به عمل می آورد.
شرایط:
- آشنایی مختصر با بازاریابی و فروشندگی
- آشنایی با اینترنت
- داشتن روحیه کار تیمی
- روابط عمومی متناسب با کار
مزایا:
- پورسانت فوق العاده
- همکاری تیمی جهت افزایش فروش
- محیط کار کاملا سالم و حرفه ای
- برگزاری دوره های آموزش بازاریابی از مبتدی تا حرفه ای به صورت کاملا رایگان
- برگزاری جلسات رفع موانع فروش توسط اساتید علوم بازاریابی و مدیریت به صورت کاملا رایگان
- امکان تعیین نحوه فعالیت اعم از تمام وقت یا پاره وقت
- افراد علاقه مند به یادگیری علوم و فنون فروش و بازاریابی نیز میتوانند در این دوره ها شرکت نمایند و مهارت های خود را ارتقا دهند.
توجه: شرکت در جلسات توجیهی و اخذ نوبت برای همه ی متقاضیان کاملا رایگان بوده و هیچ وجهی برای جلسات آموزشی و توجیهی دریافت نمی گردد.

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت جهت مصاحبه ی حضوری با شماره تلفن های 02122064172 و 09356175365 تماس حاصل فرمایند.
امید است در سال آینده با حضور پر شور شما عزیزان علاقه مند به کسب درآمد و کسب مهارت های فروش و فروشندگی در تیم فروش آریامن، شاهد درخشش شما در امر فروش و در نهایت شاهد درخشش تیم فروش آریامن باشیم.
با تشکر
برنا حج فروش


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات بازاریابی و بازارسازی