آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دعوت به همکاری از مترجمین

افزودن به علاقه مندی
دعوت به همکاری از مترجمین

گروه ترجمه تخصصی البرز از مترجمان حرفه ای کلیه رشته های دانشگاهی جهت ترجمه انگلیسی به فارسی، فارسی به انگلیسی و ویرایش مقالات رشته های مختلف دانشگاهی دعوت به همکاری می نماید. چنانچه شما نیز از مترجمین حرفه ای انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی هستید و سابقه ترجمه فارسی به انگلیسی ، نگارش و ویرایش مقالات رشته های مختلف دانشگاهی را دارید ، به گروه مترجمان البرز بپیوندید.

چنانچه مترجم متون و مقالات هر یک از رشته های زیر هستید، می توانید به مترجمین گروه ترجمه البرز بپیوندید.

دپارتمان علوم انسانی: رشته های مدیریت ، حسابداری ، روانشناسی ، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، حقوق ، فلسفه ، علوم اقتصادی، علوم تربیتی

دپارتمان علوم پایه: نانوفناوری ، فیزیک ، ریاضی ، شیمی ، زیست شناسی ، آمار ، زمین شناسی

دپارتمان فنی و مهندسی: برق ، عمران ، مکانیک ، مهندسی شیمی ، صنایع ، کامپیوتر ، فناوری اطلاعات ، نفت ، هوافضا ، نساجی ، مواد و متالوژی ، پلیمر ، ایمنی صنعتی، مهندسی پزشکی

دپارتمان کشاورزی: گرایش های مختلف کشاورزی و منابع طبیعی

دپارتمان هنر: معماری

دپارتمان پزشکی: پزشکی ، داروسازی ، بیوتکنولوژی ، پرستاری ، دامپزشکی ، دندانپزشکی ، علوم آزمایشگاهی

به وب سایت گروه ترجمه تخصصی البرز) ir-translate.com) مراجعه کرده و از طریق بخش دعوت به همکاری، فرم دعوت به همکاری را تکمیل کرده و به مترجمان گروه ترجمه تخصصی البرز بپیوندید.
گروه ترجمه تخصصی البرز


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی