آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه چاپ بنر

افزودن به علاقه مندی
دستگاه چاپ بنر بزرگترین عرضه کننده دستگاه های چاپ بنر
رکورد با بیش از 3دهه سابقه درخشان در زمینه تامین دستگاه های صنعتی وبا تکیه بر تخصص و مهارت های تیم فنی،افتخارخدمت گذاری در صنعت کشور را دارد. نام های بزرگ ماشین سازی دیلمی،تهران ماشین ابزار،نوین تاک و اکنون رکورد (نوین تاک سابق)، افتخار خدمت و اعتماد مشتریان را در سالهای گذشته با خود به همراه آورده اند .تکیه بر اطلاعات فنی واحد خدمات، صداقت و احترام تیم فروش ،خلاقیت و تجربه ی تیم بازرگانی و دور اندیشی مدیریت مجموعه، سرمایه و ارزشی است که به نیروی محرک قدرتمند جهت حرکت رو به جلوی مجموعه درتمامی سالهای گذشته تبدیل شده است.
پلاتینیوم 1500 دارای سیستم هیتر پیشرفته و بلندتر از سایر دستگاه های هم تراز در بازار می باشد که امکان چاپ با سرعت بالاتر و خشک شدن سریعتر کار چاپی را فراهم می آورد .قلطک های بزرگ روی بنر، کار چاپی را با توان بیشتری بر روی میز چاپ نگه می دارند و دقت کار چاپ را بالاتر می برند. سیستم Capping در سمت راست دستگاه ، سیستمی کامل و عملکردی بدون دردسر را برای اپراتور فراهم می آورد . سیستم رد کردن قسمت های سفید برای بالا بردن سرعت دستگاه . سیستم چاپ بصورت خطی و موجی . سیستم موتورهای استپی امکان تنظیم دقیق و همچنین عملکرد کاملا با ثبات را در زمان طولانی چاپ فراهم می آورند. تنظیم بسیار دقیق و با ثبات ولتاژ سر هدها . قابلیت تنظیم ولتاژ سر هد با توجه به نیاز کاربر و دمای محیط . سیستم پرج جوهر به صورت مجزا . سیستم سیم کشی دقیق و علمی دستگاه و استفاده از قطعات الکترونیک با کیفیت بالا ، دستگاهی با عملکرد قدرتمند را برای شما به ارمغان آورده است .
رکورد
آدرس: بزرگراه جلال آل احمد- غرب پل آزمایش (300 متر به سمت غرب)- پلاک 279- طبقه 3- واحد 5 و6.
تلفن: 021-44208989
همراه:09128337922
www.recordmc.com
فکس : 44239249


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی