آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه چاپ بنر و فلکس

افزودن به علاقه مندی
دستگاه چاپ بنر و فلکس بزرگترین عرضه کننده دستگاه های چاپ بنر و فلکس
رکورد با بیش از 3دهه سابقه درخشان در زمینه تامین دستگاه های صنعتی وبا تکیه بر تخصص و مهارت های تیم فنی،افتخارخدمت گذاری در صنعت کشور را دارد. نام های بزرگ ماشین سازی دیلمی،تهران ماشین ابزار،نوین تاک و اکنون رکورد (نوین تاک سابق)، افتخار خدمت و اعتماد مشتریان را در سالهای گذشته با خود به همراه آورده اند .تکیه بر اطلاعات فنی واحد خدمات، صداقت و احترام تیم فروش ،خلاقیت و تجربه ی تیم بازرگانی و دور اندیشی مدیریت مجموعه، سرمایه و ارزشی است که به نیروی محرک قدرتمند جهت حرکت رو به جلوی مجموعه درتمامی سالهای گذشته تبدیل شده است.
پلاتینیوم 1300 با عرض چاپ 3*2 متر طراحی شده است برای چاپ بنر،فلکس،مش،استیکر و سایر مدیاهای چاپی با مرکب پایه سالونت طراحی شده است.
4 رنگ و با حداکثر رزولوشن dpi 360*1440 ، نرم افزاری،قابلیت چاپ با سرعت 70 متر مربع در ساعت را امکان پذیر می باشد. طراحی زیبای این ماشین امکان چاپ با کیفیت بالا را فراهم می آوردو همچنین امکان کنترل قیمت با توجه به سرمایه گذاری پایین در این مدل از مزیت های این ماشین می باشد.
عملکرد ساده این سری از دستگاه ها و راحتی کار کردن با انها باعث ایجاد آرامش خاطر اپراتور شده و همچنین باعثبالا بردن اعتماد به نفس کاربر در زمان کار با دستگاه می شود. کیفیت چاپ بالا و رنگ های با وضوح بسیار زیبا از نتایج طراحی ساده و کاربردی این دستگاه می باشد.این مدل با استاندارد جهانی از نظر طراحی و تجهیزات به کار رفته در آن کیفیت و اطمینان را برای شما در پی خواهد داشت.امکانات خاص و ویژه این این دستگاه از لحاظ کیفی و قیمت تمام شده برای هر متر مربع چاپ که در هیچ یک از مدل های مشابه وجود ندارد، امکان پیروزی شما در استعلام قیمت توسط مشتریان را فراهم می آورد.
رکورد
آدرس: بزرگراه جلال آل احمد- غرب پل آزمایش (300 متر به سمت غرب)- پلاک 279- طبقه 3- واحد 5 و6.
تلفن: 021-44208989
همراه:09128337922
www.recordmc.com


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی