آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه صنعتی فایبر لیزر مخصوص طلا

افزودن به علاقه مندی
نماینده انحصاری محصولات کریستال ساین ( Crystal sign ) در خصوص فروش و پشتیبانی دستگاههای برش و حک Co2 / برش و حکاکی فایبر با سابقه 10 ساله و نصب بیش از 1000 دستگاه در حال کار در سطح کشور
در حال حاضر شرکت های متعددی در آمریکا، آلمان، انگلیس، چین و… در حال تولید سورس لیزر در توان های مختلف می باشند. و مسلما کیفیت، طول عمر و پایداری سورس های لیزر ساخته شده مشابه نخواهد بود. عامل کلیدی در طول عمر و کیفیت سورس لیزر فیبرنوری، دیودهای لیزر و کابل فیبر نوری می باشد. از مهمترین شرکت های تولید کننده سورس لیزر در دنیا می توان به موارد زیر اشاره کرد :
1- شرکت IPG: بزرگترین و بهترین تولید کننده لیزرهای فیبر نوری در توان های 5 تا چند صد کیلووات و در مدل های پیوسته، پالسی، سوپر پالسی و ….
شرکت IPG محصولات خود را در 3 کشور آمریکا، آلمان و روسیه تولید و عرضه می نماید. و در رده مشهورترین سازندگان لیزر فیبر نوری به شمار می آید.
2- شرکت SPI: این شرکت واقه در انگلستان بوده و رنج های مختلفی از لیزرهای فیبرنوری را برای کاربردهای صنعتی تولید می نماید. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی بروخوردار هستند.
3- شرکت Raycus: این شرکت اولین و بزرگترین شرکت تولیدکننده سوری لیزر فیبرنوری در توان های 5 تا 5 کیلووات و در مدل های پیوسته، پالسی و … در چین می باشد. محصولات این شرکت هم اکنون از نظر کیفیت، طول عمر و پایداری نتایج قابل قبولی داشته است.
4- شرکت Max : این شرکت از پیشتازان تولید سورس در گشور چین میباشد که از دود های امریکایی در تولید سورس استفاده میکند و در رقابت قیمیت بین همکاران نیز پیشتاز تر می باشد .

آدرس : اصفهان. شیخ صدوق شمالی جنب پل هوائی شیخ صدوق مجتمع اداری پل طبقه دوم واحد 3
www.tesateam.ir : وب سایت
tesalaser@Gmail.com : ایمیل 09131198590 مدیر عامل مهندس زاهدی
مدیر فروش = اقای محمد ریسناد 09190341117 تکنسین شرکت


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (گوناگون)