آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه جوش تیگ AC DC ترانسی

افزودن به علاقه مندی
دستگاه جوش تیگ AC DC (ترانسی) مناسب برای جوشکاری ظریف و نرم مقاطع بسیار نازک برای جوشکاران که با قابلیت کنترل دیجیتالی کلیه پارامترها و توانایی ذخیره سازی تنظیمات و همچنین سیستم کنترل افزایش و کاهش تدریجی جریان از حداقل تا ماکزیمم جوشکاری و امکان برقراری جریان گاز پیش و پس از انجام جوشکاری امکان جوشکاری عالی برای عملیات تعمیر و نگه داری،،صنایع آلومینیم،خودروسازی و صنایع غذایی و استیل و ....فراهم می کند.

از ویژگی های مناسب این دستگاه،می توان به قابلیت یونیت آب خنک ،تنظیم جریان خروجی از راه دور، بالانس شکل موج خروجی برای تنظیم نفوذ جوش ،قابلیت جوشکاری با انواع الکترود روپوش دار و توانایی جوشکاری بدون نگهداشتن شستی تورچ و همچنین تنظیم میزان و زمان جریان ضربه اولیه اشاره کرد.

لازم به ذکر است که دستگاه تیگ ترانسی مجهز به نصب یونیت آب خنک و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.

در صورت نیاز، می توانید متعلقات همچون تورچ جوشکاری هوا خنک یا آب خنک،کنترل از راه دور،انواع گازهای جوشکاری،کابل جوشکاری و گیره اتصال زمین،سیستم آب خنک ،انواع الکترود تنگستن و مانومتر،فلومتر و رگلاتور را سفارش دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش دستگاه تیگ AC DC می توانید با شماره تماس ( 4373697-0935) تماس حاصل فرمائید.

www.vgozartv.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی