آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه تصفیه آب 7 مرحله آکواپرو AQUAPRO MultiStage7

افزودن به علاقه مندی
دستگاه تصفیه آب 7 مرحله آکواپرو AQUAPRO MultiStage7
دستگاه تصفیه آب 7مرحله ای بدون پمپ و مخزن : این دستگاه تصفیه آب دارای 6مرحله فیلتر،اتصالات و یک شیر روی سینک می باشد.یکی از بارزترین تفاوتهای فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواپرو نسبت به دستگاه های ارزان تر و یا مشابه داخل بازار این می باشد که این 3 فیلتر به صورت کارتریج بوده و قسمت بالا و پایین آنها کاملا بسته می باشد و در قسمت بالایی فیلتر دارای 2 اورینگ است که محل اتصال به هوزینگ می باشند.که همین تفاوت نسبت به دستگاه های تصفیه آب ارزانتر سبب بالارفتن کیفیت آب خروچی می شود زیرا داشتن این قابلیت فیلتر با سر و ته بسته سبب می شود آب ورودی داخل دستگاه تصفیه آب به صورت صد درصد از مرحله یک عبور کرده و تصفیه کامل می شود و به مرحله بعد می رود.دستگاه های تصفیه آب مشابه به علت نداشتن این ویژگی تنها 30% از آب ورودی به صورت کامل از داخل فیلتر داخل هوزینگ عبور کرده و 70% آب تصفیه نشده و به مرحله بعدی می رود.
مرحله اول : فیلتر سدیمنت (PPS) بوده که به صورت کارتریج داخل هوزینگ PGF قرار می گیرد.عملکرد این فیلتر حذف تمامی گل و لای و ذرات معلق داخل آب می باشد.
مرحله دوم : فیلتر گرانول کربن اکتیو (GAC) بوده که به صورت کارتریج داخل هوزینگ GPF قرار می گیرد.عملکرد این فیلتر حذف مزه و بو از آب می باشد.
مرحله سوم : فیلتر کربن بلاک (APC) بوده که به صورت کارتریج داخل هوزینگ SPF قرار می گیرد.عملکرد این فیلتر حذف کلر و باکتری ها از آب می باشد.
مرحله چهارم : فیلتر اینلاین کربن نقره (آنتی باکتریال).عملکرد این فیلتر حذف جرم،کلر،باکتری و فلزات سنگین موجود در آب می باشد.همچنین این فیلتر باکتری های موجود در آب را کنترل کرده و مانع از ایجاد باکتری های زیان بار در آب خروجی دستگاه می شود.
مرحله پنجم : فیلتر اینلاین از جنس کربن پوسته نارگیل می باشد(فیلتر مزه و بو) که باعث حذف رسوبات مضر و طعم و بوی نامطلوب آب می گردد.
مرحله ششم : فیلتر اینلاین(معدنی کننده) به نام AIM می باشد که تشکیل شده از دو بخش سرامیک و سنگهای طبیعی که علاوه بر گرفتن جرم های مضر داخل آب توسط سرامیک داخل فیلتر باعث معدنی شدن آب خروجی دستگاه توسط سنگ های طبیعی داخل فیلتر می شود.
مرحله هفتم : فیلتر اینلاین کربن نقره (آنتی باکتریال).عملکرد این فیلتر حذف جرم،کلر،باکتری و فلزات سنگین موجود در آب می باشد.همچنین این فیلتر باکتری های موجود در آب را کنترل کرده و مانع از ایجاد باکتری های زیان بار در آب خروجی دستگاه می شود.

دستگاه تصفیه آب 7مرحله آکواپرو

قابل ذکر است که تمامی دستگاه های تصفیه آب فوق و فیلتر های آن ساخت کشور تایوان توسط کمپانی AQUAPRO می باشد که دارای بیش از 25 سال سابقه موفق و درخشان در زمینه تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی وصنعتی و فیلتر های مربوط به یخچال های ساید بای ساید می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی