آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه بلوفای -کاسپین بارثاوا

افزودن به علاقه مندی
راهکار نوين تبليغات و اطلاع رساني با استفاده از فضاي مجازي بدون نياز به اينترنت " پیشرفته ترین سخت افزار بدون نیاز به اینترنت"
با يک بار هزينه خريد دستگاه، تبليغات خود را روي گوشي هاي مخاطبان خود به صورت نامحدود بفرستيد!!!
شرکت کاسپيين بارثاوا توليدکننده دستگاه هاي بلوفاي داراي ماژول واي فاي و بلوتوث جهت ارسال کاتالوگ و بروشور و ... به صورت ديجيتال روي گوشي هاي مخاطبان بدون نياز به کامپيوتر بدون نياز به اينترنت (تنها دستگاه بلوتوث وایفای تبلیغاتی دارای مجوز تولید در ایران)
*از جمله موارد استفاده از این دستگاه در فروشگاه ها ، نمایشگاه ها ، مراکز سینمایی ، کافی شاپ ها ، رستوران ها ، بانک ها ، هتل ها ، موزه ها ، مراکز تجاری ، اصناف ، هیئت های مذهبی ,متروها و اتوبوس ها را می توان نام برد.
محصول جدید دیگر از تولیدات داخلی این شرکت(دیجیتال ساینیج ) دیجیتال ساینیج : در حال حاضر استفاده از تابلوهای اعلانات بسیار رایج می باشد که با پیشرفت تکنولوژی سیستم های دیجیتال ساینیج جایگزین آن شده است . منظور از دیجیتال ساینیج راه حلی جهت نمایش تیزرها ، منوها ، اطلاعیه و .... بر روی انواع نمایشگر اعم از پلاسما ، LCD ، LED ، نمایشگر های شهری ، ویدئو پروژکتور و ... برای اطلاع رسانی درون سازمانی یا برون سازمانی می باشد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی