آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دستگاه برش لیزر

افزودن به علاقه مندی
دستگاه برش لیزر که یکی از دستگاه های پرکاربرد در دنیا است و همیشه برای موارد برش و حاشور در سایز های معمولی و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد .بهترین دستگاه برای برش با لیزر و حاشور بر روی چوب و سنگ و فلز ، دستگاه برش لیزر است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی خاص لیزر یا اپتیک خود توانسته تحولی عظیم در صنایع مختلف برش ایجاد کند. کاربردهای این دستگاه فراوان است و به همین علت با عنوان دستگاه لیزر مدل های مختلفی از این دستگاه تولید و راهی بازار شده است.

لیزر ابزاری است که نور را به صورت پرتوهای موازی بسیار باریکی که طول موج مشخصی دارند ساطع می‌کنند. این دستگاه از ماده‌ای جمع ‌کننده یا فعال کننده نور تشکیل شده که درون محفظه تشدید نور قرار دارد. این ماده پرتو نور را که به وسیله یک منبع انرژی بیرونی (از نوع الکتریسیته یا نور) به وجود آمده، تقویت می‌ کند. دستگاه برش لیزر با استفاده از تکنولوژی این دستگاه کار می کند.
دستگاه چاپ بنر کونیکاi512 مدل i7

دستگاه چاپ بنر کونیکا آی 512 مدل i7
دستگاه چاپ بنر با هد کونیکا 512 آی
مجهز به 4 هد کونیکا جدید قابل ارتقا به 8 هد
مصرف بسیار پایین دستگاه چاپ بنر
دارای هد کونیکا 512 آی 30 پیکولیتر
دستگاه چاپ بنر کونیکا سری E

دستگاه چاپ بنر کونیکا 512 سری Z
دستگاه چاپ بنر با 4 یا 8 هد کونیکا 512 ساخت ژاپن.
با برند PowerJet- سری Z دارای سرویس و خدمات قوی چهار رنگ – عرض 330 سانتی متر
سرعت 80 متر مربع در ساعت با دو سری هد(8هد)
دستگاه چاپ بنر با هد جد


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی