آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

درسنامه و پرسش‌های طبقه‌بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

افزودن به علاقه مندی
آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی در سالیان اخیر، تبدیل به آزمونی چالشی با پرسش‌های مفهومی شده است که قبولی در آن نیازمند مطالعه عمیق و جدی مباحث سازمان نظام مهندسی به‌ویژه، مباحث 13 و 15 است. بسیاری از کتاب‌های موجود در بازار، ابتدا درسنامه‌ای مختصر ارائه و به حل آزمون بسنده کرده‌اند. این رویه باعث شده که مهندسان در جلسه آزمون دچار سردرگمی شوند.
هدف اصلی در کتاب پیش رو، جمع‌آوری منبعی بی‌نظیر برای آمادگی آزمون نظام مهندسیِ تاسیسات برقی است. با چند ویژگی استثنائی و منحصر بفرد است:
• طبقه¬بندی تمامی پرسش¬ها از اولین دوره (آذر 73) تا آخرین دوره (مهر 96)
• دسته¬بندی پرسش¬ها به سه دسته نظارت، طراحی و مشترک
• به روز رسانی مطالب براساس آخرین نسخه مباحث 13 و 15
• ارائه ده¬ها نکته طلائی و اختصاصی

1) مشخصات ظاهری
نوع محصول: کتاب
تعداد صفحات: 269
قطع: رحلی (بزرگ)
نحوه ارسال: پستی
کد محصول: NB21
آدرس: https://www.akhbarmohandesi.ir/?p=1142

2) مشخصات داخلی
تعداد فصول: 10
تعداد نکات طلائی: 264
تعداد پرسش ها: 703

3) لینک های دسترسی

3-1) لینک کتاب در سایت کتابخانه ملی
http://opac.nlai.ir/opac-prod/bibliographic/4251408

3-2) مشاهده فهرست مطالب
https://www.akhbarmohandesi.ir/wp-content/uploads/2016/10/NB21.-list-1.pdf

3-3) مشاهده بخشی از کتاب
https://www.akhbarmohandesi.ir/wp-content/uploads/2016/10/NB21.-pars-of-book-1.pdf

4) پیش زمینه نگارش کتاب
4-1) سوالات سنوات قبل
طبق تحقیقی انجام شده (برای مطالعه بیشتر کلیک کنید)، در آزمون طراحی و نظارت مهر 96 درصد قابل توجهی سوالات مشابه سوالات سنوات قبل بوده و تسلط به آن کلید قبولی در آزمون نظام مهندسی است. اهمیت این گروه از پرسش ها زمانی برجسته می شود که بدانیم، غالب این پرسش ها به صورت تحلیلی و مساله بوده و نیاز به دانش قبلی برای پاسخ گوئی دارند. از این رو، در این کتاب درسنامه و پرسش ها به گونه ای آماده شده است که داوطلب را به طور کامل آماده این گروه از پرسش ها نماید.
4-2) آئین نامه های مهم
در این کتاب، مهمترین آئین نامه های مباحث 13 و 15 که پرسش های متعددی از آنها در آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی، ارائه شده و تحلیل لازم در مورد آنها مطرح شده است. همچنین، تک تک پرسش های مرتبط به صورت طبقه بندی شده ارائه شده است.


5) ویژگی برجسته
5-1) طبقه بندی سوالات
غالب کتاب های موجود در بازار از یک الگوی واحد برای تدوین مطالب استفاده می کنند که در آن ابتدا درسنامه ای ارائه شده و سپس پاسخ پرسش های آزمون های سنوات قبل (مثلا از سال 86) از پرسش 1 تا 60 به صورت پیوست ارائه می شود. چنین ساختاری اولا باعث می شود که داوطلب موقع مطالعه درسنامه به فهم عمیق و لمس دقیق پرسش ها نرسد و از آن مهمتر، در جلسه آزمون در صورت نیاز به اجاع به پرسش خاص دچار سردرگمی شده و قادر به یافتن پرسش مشابه در آزمون نمی شوند. اصلی ترین برجستگی کتاب «درسنامه و پرسش‌های طبقه‌بندی شده آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی»، طبقه بندی کامل پرسش ها و درسنامه است. برای این منظور، مفاهیم کتاب در 10 فصل و هر فصل شامل چند بخش بوده که ابتدا درسنامه، نکته طلائی و سپس پرسش های مخصوص آن بخش حل شده است. سازماندهی و تدوین چنین کتابی کار بسیار سخت و زمان بری ولی خروجی آن بی نظیر است. نمونه ای از طبقه بندی انجام شده را در زیر مشاهده می کنید.

5-2) پاسخ تشریحی
در این کتاب، تمامی پرسش ها به صورت کاملا تشریحی پاسخ داده شده و سعی شده که توضیحات پرسش ها به صورت دقیق و جزئی مطالب را ارئه نماید. در صورت ارجاع به منبع خاصی نیز، آدرس دقیق و توضیحات تکمیلی مربوطه در پاسخ گنجانده شده است.

5-3) پوشش کل سوالات
در کتاب پیش رو، تمامی پرسش های چالشی و مساله های پیچیده از مباحث 13 و 15از اولین دوره (سال 73) تا آخرین دوره (مهر 96) در غالب بیش از 700 پرسش حل شده است. به نمونه زیر توجه کنید که در آن مساله ای مشابه با مساله سال 80 در اسفند 95 طرح شده است. به دلیل پاسخ تشریحی به تمامی پرسش ها از اولین دوره، آموزشی تمامی مفاهیم به صورت کامل انجام می شود.

5-4) به روزرسانی
این پنجمین چاپ و چهارمین ویرایش از کتاب بوده و در واقع در هر نوبت چاپ، کتاب براساس آخرین آزمون به روزرسانی شده است. همچنین، با توجه به چاپ ویرایش جدید مبحث 13، تغییرات جدید به این نسخه از کتاب اعمال گردید.

5-5) طراحی
در طراحی جلد، صفحات، تصاویر و ... این کتاب نهایت دقت و ظرافت به خرج داده شده است. طرح جلد جدید این کتاب با توجه به ماهیت و رنگ لوگوی سازمان نظام مهندسی ساختمان انتخاب شده است. در انتخاب فونت و سایز آن سعی شده که بیشترین جذابیت و کمترین خستگی در خواننده ایجاد شود. همچنین تمامی شکل ها با استفاده از نرم افزار ویزیو ترسیم شده اند.
5-6) تفکیک پرسش ها
در این کتاب، برای اولین تمامی پرسش ها به سه دسته طراحی، نظارت و مشترک دسته بندی شده تا داوطلبان دو طلاحیت طراحی و نظات به راحتی براساس نوع سوالات مطالعه کنند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی