آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

درباره افزایش رنک الکسا

افزودن به علاقه مندی
امروز هر کسی با حضور در وب، دائما خواستار تعداد بیشتری بازدید کننده است. اما چگونه می توانید محبوبیت وب سایت را اندازه گیری کنید؟ یک عامل مهم برای انجام این کار اندازه گیری ترافیک حضور کاربران است. ترافیک و همچنین دیگر ارزش های قابل اندازه گیری، بخشی از محاسبات ساخته شده توسط الکسا، یکی از بزرگترین خدمات برای تعیین رتبه بندی آنلاین است.

شرکت الکسا اینترنت Alexa Internet Inc در سال 1996 تاسیس شده و شرکت تابعه Daughter Company) Amazon.Com) است. این شرکت خدماتی را ایجاد کرده است که عادت های گشت و گذار کاربران که نوار ابزار الکسا Alexa Toolbar را نصب کرده اند را ذخیره می کند. رتبه الکسا باید عملکرد کلی حضور در وب را منعکس کند. وب سایت هایی با ترافیک خوب و بروز رسانی مداوم محتوا نیز به طور کلی رتبه بندی الکسای خوب را دارند. علاوه بر این عوامل دیگری نیز وجود دارد که به طور مستقیم و غیرمستقیم در رتبه بندی الکسا تاثیر می گذارد. برخی از آن ها عبارتند از Niche یا جاویژه، که وب سایت در آن خدمت می کند، و همچنین کلمات کلیدی مورد استفاده در متون.

تماس با ما:
02122083926
02122085386
02122082258
تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
info@darkoob.co.ir
http://darkoob.co.ir


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی