آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دانلود نرم افزار Professional Edition 2012 32 bit & 64 bit

افزودن به علاقه مندی

SIMATIC Step 7 نام نرم افزار برنامه نویسی PLC های شرکت زیمنس میباشد که کاربران با استفاده از آن میتوانند به زبان های نردبانی LAD یا Ladder ، متنی Statement List یا STL (شبیه به زبان اسمبلی) و بلوکی Function Block Diagram برای PLC های سری S400 و S300 و S200 و s1200 و s1500 برنامه نویسی کنند. هم اکنون PLC های شرکت زیمنس در بیش از ۶۰ درصد صنایع داخلی مورد استفاده قرار گرفته اند و آشنایی با نحوه ی کار و نحوه ی برنامه نویسی آنها یکی از ملزومات مهم برای مهندسین برق به شمار می آید . همان طور که اطلاع دارید PLC یکی از مهمترین نرم افزارهای کنترل در صنعت است و کمپانی قدرتمند زیمنس در ارائه ی نرم افزارهای PLC حرف اول را میزند، آخرین سری نرم افرار ارائه شده از سوی شرکت زیمنس Simatic Step 7 می باشد که نمونه کامل شده همان step5 است از جمله مزیتهای s7 نسبت به s5 را میتوان تطابق با استاندارد IEC1131 و همچنین قابلیت پیکربندی سخت افزار و شبکه از طریق این نرم افزار نام برد وشما هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان دانلود کنید.

مهم: ما این نرم افزار را روی ویندوز ۷ ۶۴ بیتی و ۳۲ بیتی آلتیمیت نصب کردیم بدون مشکل نصب و لایسنس شد . توجه کنید حتما باید ویندوز شما Ultimate, Professional and Enterprise باشد . در غیر اینصورت نصب نخواهد شد . ضمنا اگر نسخه ای از قبل دارید حتما حذف کنید .



آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی