آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دانلود جزوه کدينگ ۱۱۰۰ کلمه بارونز

افزودن به علاقه مندی
کتاب ۱۱۰۰ کلمه بارونز يکي از مهمترين کتاب هايي هست که در کنکورهاي مختلف ازش استفاده ميشه
و همچنين در آزمونهاي بين المللي زبان مثل ايلتس و تافل و جي ار اي و … که باز اين کتاب نقش بسيار مهمي ايفا مي کنه،
اين کتاب از نظر زبان اموزان يکي از مشکلترين کتابهاي لغتيه که با روشهاي مختلف خوندن اون رو تموم کردند و در اخر تنها ۲۰-۳۰ درصد از اين کتاب رو حفظ شدند و بقيه رو فراموش کردند !!
که اين خودش دو تا دليل داره:
اول اينکه روش مناسبي رو براي خوندن لغات انتخاب نکردند
دوم اينکه در محيط نبودند که بتونند از اين لغات به هر نحوي استفاده کنند!!
در کدينگ و تصوير سازي اين جزوه آموزشي به دو نکته خيلي مهم اهميت زيادي داده شده
۱-کلماتي که کدبندي شده اند رو به بهترين و نزديکترين لغات مشابه حالا يا فارسي يا انگليسي تشبيه کردم
۲- با طراحي اين کتاب کدبندي زمان حفظ لغات به قدري پايين اومده که زبان اموز گاهي شک ميکنه که ايا واقعا اين همون لغاتيه که قبلا بارها و بارها خونده و يادش نمونده و حالا با يکي دو بار تکرار توي ذهنش ثبت ميشه ؟
در جواب بايد بگم بله همون کتابه فقط اينو بايد در نظر داشته باشيم که نه تنها يادگيري لغات بلکه يادگيري ساير مسائل مربوط به زبان وقتي به طنز اورده ميشه اسانتر ميشه !!
در اين کتاب کدبندي شما ميتونيد با طنز و سرگرمي تمام لغاتش رو حفظ کنيد و بعضا پيش مياد که وقتي لغات رو ميبينيد ياد کد مورد نظر بيفتيد و خنده تون بگيره لغاتي که به اين صورت و با روش تداعي آموزش داده ميشه ديگه از يادتون نميره… !!
اين فايل آمورشي شامل جزوه pdf کدينگ لغات ۱۱۰۰ کلمه بارونز + فايل صوتي لغات+اصل کتاب ۱۱۰۰ کلمه بارونز مي باشد، که با ۴۰% تخفيف ويژه ارائه ميگردد.
*****توجه: لطفا جهت دانلود این محصول به آدرس ذیل مراجعه فرمائيد. (آدرس ذيل را کپی (copy) و در مرورگر خود پيست (paste) نمائید) متشکریم****


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی