آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

دانشجوی کارشناسی ارشد هستم، آماده به کار سرایداری ساختمان

افزودن به علاقه مندی
در تصاویری که به آگهی ضمیمه کردم، توضیحات کامل را نوشتم.
دانشجو هستم و دنبال یک کار سرایداری . به دلیل آشنایی ام با کار باغبانی و از آنجا که دانشگاهم در شهرک غرب است، اگر یک یک واحد ویلایی در این منطقه باشد تا من سرایدارش باشم، خیلی عالیست. میدانم با داشتن دو مدرک لیسانس و یک فوق لیسانس، کار سرایداری مناسب من نیست، ولی این را به عنوان حد نهایت نوشتم. چون تنها بخاطر مشکل مسکن این آگهی را داده ام و اگر کسی کاری بهتر از این داشته باشد که مسکن هم داشته باشد چه بهتر. ولی توقعم پایین است و اگر یک سوئیت سرایداری خوب باشد، من به آن هم راضی ام.، هم کارهای ساختمان را به نحو احسن انجام می دهم و هم به درس و مطالعه ام می رسم تا اینکه اِن شاء الله به بالاترین درجه علمی برسم و کار خوب پیداکنم. یک دلیل دیگر اینکه دنبال کاری هستم که حتما حداقل یک سوئیت کوچک داشته باشد، کتابخانه ام هست. یک استادی داشتم که موقع مهاجرت به خارج از کشور، کتابخانه خود را به من هدیه داد و من الان بیش از 3 هزار جلد کتاب خوب دارم. و نمی خواهم آنها را بفروشم. چون آنهایی که کتابخانه را یکجا می خرند، بسیار بی انصاف هستند و مفت از چنگ آدم در می آورند. از طرف دیگر هم می خواهم آنها را حفظ کنم.
این یک دعوت از شما هم میهن گرامی برای همکاری و همدلی است تقاضا دارم مضایقه نفرمایید، انسان قابل اطمینان و قدرشناسی هستم و قطعا جبران خواهم کرد. با سپاس بی پایان.
09393995888


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی