آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

خشکشویی آنلاین

افزودن به علاقه مندی
خدمات خشکشویی آنلاین واش لین معتمد ترین و در دسترس ترین روش در شستشو و اتوشویی البسه و پارچه های ارزشمند شماست که چون در این شیوه شستشو آب مصرف نمی شود خشک شویی نام گرفته است. وقتی می گوییم خشکشویی یعنی شستن بدون آب حتما می پرسید یعنی چه؟!

اصطلاح خشکشویی بسیار رایج است اما چیزی که اغلب مردم نمی دانند آن است که در شستشوی البسه و پارچه ها متناسب با جنس پارچه، شدت لکه و کثیفی روش های متفاوتی برای شستشو وجود دارد که خشکشویی یکی از آنها است. حتما با لکه های سرسختی که در شستشو با آب پاک نمی شوند برخورد داشته اید، شستشوی لباس به شیوه ی خشکشویی یعنی چنین لکه هایی را با موادی شیمایی مانند بنزین از بین می برند. البته امروزه دیگر در خشکشویی ها از بنزین به دلیل خطرناک بودن استفاده نمی شود و ماده ی جایگزین آن دی اکسید کربن مایع است هم که غیر قابل اشتعال و هم غیر سمی است.

مهم ترین مزیت خشکشویی آنلاین واش لین این است که در هر موقعیت و محدوده ی مکانی که باشید به ویژه در شرایط اضطرای و فوری، تیم تخصصی واش لین از طریق تمام راه های ارتباطی مانند تلفن، آپ موبایل، سفارش اینترنتی و..آماده پاسخ گویی و پشتیبانی از شما مشتریان گرامی است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی