آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

خرید ملک در اندیشه

افزودن به علاقه مندی
مشاورین مسکن نوین اندیشه

فرصت سکونت و سرمایه گذاری در اندیشه. با توجه به گسترش شهرنشینی در حومه شهر تهران ، ساختار تازه تاسیس شهر جدید اندیشه و همچنین تنوع سبک ساختاری در فازهای مختلف این شهر، امکان خرید ملک در اندیشه با هرسبک و سیاقی را امکانپذیر خواهد کرد، به عنوان مثال ساختار ویلایی در فاز سوم اندیشه در متراژهای متنوع ، بافت آپارتمانی با متراژهای نسبتا بزرگ در فاز چهارم ، ترکیبی از بافت آپارتمانی و ویلایی در فاز دوم و نهایتا بافت آپارتمانی فاز یک با تنوع متراژ که غالبا واحدهایی با متراژ کوچک و متوسط را در بردارد، که همین امر و همچنین باتوجه به در دسترس بودن امکاناتی همچون بازار، مدرسه، مجموعه های ورزشی و ... شهر جدید اندیشه، خصوصا فاز یک اندیشه را به فرصت مناسبی جهت سکونت و سرمایه گذاری تبدیل کرده است، از این رو مشاوران مسکن نوین با کامل ترین اطلاعات از قیمت و ساختار کلی منطقه کمک شایانی در راستای بهترین انتخاب به مراجعین گرامی خواهند داشت و میتوانند اطلاعات کافی جهت رهن و اجاره، فروش و خرید آپارتمان در اندیشه را در اختیار شما عزیران قراردهند. مسکن نوین دارای مجوز رسمی از اتحادیه املاک و مستغلات بوده و با چندین ساله سابقه، مرکزی مطمئن برای مراجعین عزیز جهت فروش و خرید ملک در اندیشه میباشد.

هدف مشاوران مسکن نوین ارائه صادقانه ترین و به روز ترین اطلاعات فروش و خرید املاک در اندیشه به مشتریان گرامی میباشد. این گروه احترام به مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و همواره میکوشد رضایت هرچه بیشتر مشتریان گرامی را جلب نماید .
اگر قصد فروش و خرید ملک در اندیشه و حومه را دارید حتما از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.
اطلاعات تماس
تلفن ثابت : 65522899-021
وب سایت: https://b2n.ir/a45661
ایمیل: info@maskannovin.com
آدرس: شهرجدید اندیشه فاز یک – نبش خیابان دوم غربی (ارغوان دوم)


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی