آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

خدمات چاپ و حکاکی لیزری

افزودن به علاقه مندی
خدمات حکاکی لیزری Laser Engraving ، برش لیزری Laser Cut ، چاپ رنگی در کم ترین زمان ممکن

چاپ و حک لیزری روی اجسام فلزی و غیر فلزی با استفاده از دستگاه لیزر فایبر با کیفیت بسیار عالی انجام می شود. مزیت چاپ لیزری یا حکاکی لیزر ماندگاری و غیر قابل پاک شدن قسمت چاپ شده است. در این روش چاپ لوگو و تبلیغات با کیفیت و ظرافت خاصی انجام می شود همچنین سرعت انجام کار نسبت به سایر روش های مشابه سریعتر است. حکاکی لیزری روی اجناس فلزی ، چوبی ، چرمی ، پلاستیکی و ... قابل انجام است.
با چاپ لیزری می توان مواردی همچون لوگو ، نام ، برند و ... را روی محصولات تولیدی و وارداتی چاپ نمود.
گروه تبلیغاتی ویستا تکنولوژی با بهره مندی از دستگاه های جدید و با استفاده از افراد متخصص ، خدمات چاپ و حکاکی لیزری و برش لیزری را با بهترین کیفیت و دقت ارائه می دهد.
این مجموعه بطور تخصصی خدمات چاپ رنگی و حکاکی لیزری را روی انواع فلش مموری ، پاور بانک و سایر هدایای تبلیغاتی ارائه می دهد.
ساخت انواع تندیس ، لوح تقدیر ، مدال ، پلاک سررسید و سایر انواع پلاک استیل در ابعاد و اشکال مختلف ، بج سینه ( نشان سینه )

برش لیزری : Laser Cut
برش ورق های چوب ، پلکسی ، استیل و آهنی با ضخامت نیم میلیمتر تا 20 میلیمتر ( 2 سانتی متر ) برای ساخت لوگو و سایر اشکال در ابعاد بسیار بزرگ برای تابلوهای سر در کارخانجات ، فروشگاه ها و ...
تولید انواع جعبه های چوبی هدیه براى هدایای تبلیغاتی و محصولات مختلف.

چاپ رنگی:
چاپ رنگى تبلیغات با دستگاه فلت بد با جوهر UV روى هدایاى تبلیغاتى ، چاپ فلش ممورى کارتی ، پاور بانک و ... این نوع چاپ رنگی ، غیر قابل پاک کردن می باشد و همراه با 10 سال گارانتى براى ماندگارى رنگ و کیفیت چاپ ارائه میشود.

کیفیت و سرعت تنها اولویت ما در ارائه خدمات میباشد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه ویستا تکنولوژی تماس بگیرید
وب سایت www.VistaNew.com دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد لذا با اطمینان و اعتماد با ما همکاری کنید.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه چاپ