آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

خدمات بازرگانی ،واردات ، صادرات ، ترخیص وامور گمرکی

افزودن به علاقه مندی
این شرکت در سال 1371، به همت جمعی از متخصصین امور بازرگانی ، گمرکی و فارغ التحصیلان دانشگاهی تاسيس و در سال 1383 تحت نام پارس پرواد(ترخيص)غرب در اداره ثبت شرکتهای جلفا با شماره 164 به ثبت رسید.
اين شركت توانسته باهدف نيل به آينده اي روشن و بادر اختيار داشتن كادري مجرب و كار آزموده و تكيه بر فناوري اطلاعات و دانش روز همچنين بهره گيري از روشهاي نوين اقتصادي و بازرگاني در جهت رسيدن به اهداف خودكفائي و توليد داخلي و غير نفتي گامي بلند در جهت ارائه خدمات به شركتها و سازمانها و ارگانهاي دولتي و خصوصي،كارخانجات توليدي و بخش خدمات و صاحبان صنايع كوچك و بزرگ كشور بردارد.
بهره مندي از امكانات وسيع بين المللي و ايجاد نمايندگي در نقاط مختلف دنيا اين امكان را به ما داده كه ضمن عقد قرادادهاي مستقيم با شركتهاي بزرگ و معتبر جهان حمل و ترانزيت كالا از مبدا و انجام امور بازرگاني و گمركي در مقصد را نيز بعهده بگيريم.
واردات مواد اوليه،ماشين آلات،تجهيزات و قطعات يدكي مورد نياز كارخانجات،نمونه هاي تجاري و كالاهاي مورد نياز بازار كشور و همچنين صادرات كالاهاي غير نفتي توليد داخل از گمركات و مناطق آزاد تجاري و مناطق ويژه اقتصادي و بازارچه هاي مرزي سراسر ايران پاره اي از فعاليت هاي شركت پارس پرواد غرب در دهه اخير ميباشد.
ارائه مشاوره از طريق دفتر مركزي و تمامي نمايندگيهاي محلي و ايجاد امكانات ويژه در هزينه هاي گمركي،انبارداري،حق توقف،استريپ و حمل و نفل كالا،همچنين پيگيري پرونده ها در گمركات اجرائي،ستادي،شركت در كميته و كميسيونهاي فني و دفاع از حقوق قانوني واردكنندگان بخشي از خدمات اين شركت ميباشد.
تهران - خیابان مطهری - پلاک 191
تلفن : 88513170
فکس :88505749
موبایل : 09125227992


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ترخیص کالا