آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

حوله خشک کن و رادیاتور دریزل

افزودن به علاقه مندی
دریزل یک برند انگلیسی است. مجموعه های متنوعی از رادیاتور و حوله خشک کن ها که با هدف برآوردن نیازهای معماری نوین داخلی فضاها مختلف طراحی و تولید می شوند.

مجموعه FALL منتخب گسترده و متنوع از رادیاتورها و حوله خشک کن های Stainless Steel را شامل می شود که می تواند به راحتی معماری داخلی فضاهای مختلف مسکونی یا تجاری را تحت تاثیر خود قرار دهد و به شورانگیزتر شدن هرچه بیشتر آنها بیانجامد.

این مجموعه با بهره گیری از الگوهای متاثر از طبیعت جهان توسط تیم طراحی ما طراحی شده است. و سپس طرح های منتخب با استفاده از نوین ترین راه حل ها و فناوری های به روز دنیا تولید می شوند.

مجموعه FALL بویژه از منظر اندازه و تنوع پرداخت کاملا چند منظوره بوده و می تواند با تکیه بر ویژگی های منحصر به فرد خود هر نوع سبک سلیقه ای را پاسخگو باشد.

طراحی محصولات دریزل همواره با ایده های جدید و کاربردی آغاز شده و در ادامه کار با نیاز فنی ترکیب می شوند. تمامی محصولات در نهایت وسواس با توجه ویژه به همه ی جزیییات و حفظ دوام و پایداری محصولات ، تولید و تحت فشار آزمایش می شوند. تمامی محصولات طبق استاندارد اروپایی EN442 ساخته و توسط تیم متخصص کنترل کیفیت (QC) مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرند و پس از تایید نهایی ، محصولات به بازار عرضه می شوند.

سایت تولید محصولات دیزل در ایران واقع شده است. مرکز تحقیق و توسعه دریزل نیز به منظور حفظ کیفیت محصولات خود در بالاترین سطح ممکن و بهره مندی از دانش روز و فناوری های نوین جهانی با چندین مرکز فناوری و پژوهشی و همچنین شرکت های معماری شناخته شده همکاری مستمر دارد.

مجموعه های دریزل با تکیه بر مفروضات فنی نوآورانه ایجاد شده که در نهایت امکان طراحی را زیر طیف گسترده ای از تغییرات برای تحقق بخشیدن به ساخت یک رادیاتور سفارشی را فراهم می سازد.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه خدمات تزئیناتی