آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

حمل کالاهای کانتینری از چین. اروپا .دبی

افزودن به علاقه مندی
کشتیرانی دریای آرام جنوب

خدمات قابل ارائه شرکت

• حمل انواع کانتینر از مبادی چین . امارات .اروپا.کره.و حمل انواع خودروهای سبک وسنگین .از کشور امارات به بندرعباس توسط لندینگ کرافت وترانزیت به کلیه مقاصد داخلی به وسیله کامیونهای خودرو برمجهز به سیستمGPS با ترانزیت تایم بسیار کوتاه

• حمل خودرو از دبی تا تهران با قیمت کاملا استثنایی وترانزیت تایم 8روزه

• حمل انواع خودروی سبک وسنگین ازکشور امارات وترانزیت به مقاصد خارجی وکشورهای هم جوار(عراق.آذربایجان.روسیه.افقانستان.ترکم نستان.وقزاقستان) با کوتاهترین زمان ممکن

• حمل کانتینری FCL از کلیه مبادی دنیا علی الخصوص خاور دور ( چین – کره – ژاپن – مالزی – سنگاپور و ... ) به بنادر جنوبی ایران و بلعکس.

• حمل کلیه محمولات خرده بار از کلیه مبادی دنیا به ایران توسط کانتینرهای LCL .
قابلیت واگذاری تعداد بالای کانتینر در بندرعباس جهت صادرات محمولات پروژه ای

• ارائه هر گونه مشاوره حمل در زمینه واردات کالا بخصوص خودروهای سواری.
• انجام امور ترانزیت کالا از بنادر شمالی و جنوبی کشور به کلیه گمرکات داخلی و منطق آزاد تجاری کشور که در این خصوص نیزاین شرکت با داشتن امکانات عالی امکان ارائه سرویس سریع با نرخهای کاملا" رقابتی را دارد.

امکانات لجستیکی
• این شرکت دارای 2 فروند شناور با ظرفیت تقریبی 57 دستگاه خودرو با نام های کیان 1 و 2 در مسیر امارات به بندر عباس و بلعکس میباشد.
• همچنین اینشرکت با تحت پوشش دادن تعداد 300دستگاه کامیون سواری بر . چادری .کفی .یخچال دار. کمرشکن میتواند سرویس منظمی راجهت حمل محولات ترانزیتی دراختیار مشتریان عزیز قرار دهد.

لازم به توضیح است که کلیه سرویسهای مذکور با تکیه بر امکانات ودفاتر این شرکت در امارات وکشورهای حوزه خلیج فارس به خصوص بندرعباس با نرخهای قابل رقابت و خدمات مطلوب در اختیار شرکتهای محترم قرار خواهد گرفت.

شرکتهای تحت پوشش کاروان کار

نام شرکت
کشور حوزه و نحوه فعالیت
Kathrina general trading
امارات تمام امارات (حمل انواع خودرو وانواع کانتینر)
حمل ونقل بین المللی کاروان کار
ترانزیت انواع کانتینر و خودرو از بنادر جنوبی کشور وبنادر شمالی وحمل توسط کامیونهای چادری ترانزیتی به تمامی اروپا وبلعکس.
ORIENT FREIGHT GMBH آلمان تمام اروپا ( حمل محمولات خرده بار و کامیون دربست )
شرکت کشتیرانی دریای آرام جنوب ایران بندر عباس وانزلی (ارائه کله خدمات کشتیرانی)
MULTI–WELL Freight Int'l Co Ltd. چین تمام بنادر چین ( حمل دریائی توسط کانتینر FCL / LCL )
GloryShine Int'l Logistics Co.,Ltd چین تمام مبادی چین ( حمل دریائی – هوائی )
Daste AB / CTO Spedition سوئد تمام بنادر اسکاندیناوی( حمل دریائی و زمینی )
Active spedition GMBH
آلمان تمام مبادی اروپا ( حمل زمینی – دریائی – هوائی )

امید است با مطالعه این مطالب و استعلام انواع روش حمل از جمله زمینی- دریائی- هوائی بصورت رفت وبرگشت ما را در راه رسیدن به اهداف مشترک یاری نمائید.

خواهشمند است در صورت نیاز به هر یک از موارد مذکور و یا مشاوره دراین زمینه با این شرکت تماس حاصل فرمائید. بدیهی است مسئولین اینشرکت آماده اند تا در هر زمان جهت ارائه خدمات مشاوره به حضور فرا خوانده شوند.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی