آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

حمل بار بین شهری با نازل ترین قیمت ها در اطلس بار

افزودن به علاقه مندی
حمل بار بین شهری به صورت تضمینی از خدمات تخصصی در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد است این شرکت باربری از شرکت هایی است که در سطح تهران در زمینه خدمات باربری و اثاث کشی فعالیت می کند و هر گونه خدمات حمل بار را به شما شهروندان عزیز تهرانی به صورت شبانه روزی ارائه می نماید.
حمل بار بین شهری از مهم ترین خدمات این شرکت است که با بیمه معتبر همراه است ما همواره در پی جلب رضایت مشتریان خود بوده ایم . از این رو با ارائه بیمه نامه معبتر به شما این اطمینان را می دهد که بار شما به سلامت به مقصد می رسد و در صورت بروز هر گونه حادثه پیش بینی نشده تمام خسارت شما توسط بیمه پرداخت می شود.

اطلس بار کلیه اقدمات لازم در خصوص محافظت از بار شما در مسافت های طولانی را انجام می دهد این شرکت اثاث شما را در بسته بندی های با کیفیت و مدرن بسته بندی می کند این بسته بندی ها کار محافظت از بار را به خوبی انجام می دهد از این رو بارگیری و حمل آنها نیز بسیار آسان تر می شود
جهت انجام خدمات اثاث کشی آسان با ما به صورت شبانه روزی با تلفن 1871 تماس بگیرید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه اتوبار