آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

حمل اثاثیه منزل در اتوبار و باربری اطلس بار

افزودن به علاقه مندی
حمل اثاثیه منزل به صورت تخصصی از خدمات ارائه شده در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد می باشد این شرکت باربری در تهران فعالیت می کند و آماده است تا هر گونه اثاثیه شما را بدون کوچکترین زحمت و سر و صدا بسته بندی و جابجا نماید. اطلس بار کلیه پرسنل خود را برای هر گونه اثاث کشی آموزش می دهد.
دیگر نگران شکستن و یا اسیبهای احتمالی به وسایل خود نباشید حمل اثاثیه منزل در اطلس بار با بیمه نامه همراه است ضمن اینکه این شرکت بارهای شما را به صورت امانتی در دستان خود می داند و این امانت را در سلامت کامل به دست صاحب آن در منزل جدید می رساند.
اطلس بار همچنین متخصص در بسته بندی اثاثیه نیز می باشد این شرکت بیش از ده سال سابقه در زمینه اثاث کشی دارد و به صورت شبانه رزوی با استفاده از ماشین های حمل بار مخصوص و مجهز نسبت به ارسال بار در تهران و جابجایی بار از تهران به شهرستان و نیز حمل و نقل بین المللی فعالیت می کند
در صورتی که قصد اسباب کشی دارید پیشنهاد می کنیم از سرویس های خدمات باربری ما در اطلس بار در حمل اثاثیه منزل استفاده نمایید
با ما در تماس باشید


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه اتوبار