آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

حفاظ شاخ گوزنی - حفاظ نیزار - حفاظ لیلیوم - سرنیزه حفاظ - حفاظ بوته ای

افزودن به علاقه مندی
امروزه برای امنیت در منازل و مکان های تجاری از سیستم‌ هایی مانند فنسهای الکتریکی ، قفل‌های الکترونیکی ، دوربین‌های مداربسته ، انواع حفاظ ساختمان مانند حفاظ شاخ گوزنی fence shield Deer Horn ، حفاظ لیلیوم ، حفاظ بوته‌ای ، حفاظ آبشاری ، حفاظ نیزار، حفاظ بوته خاری طرح حفاظ شاخ گوزنی و … استفاده می‌شود. توصیه می‌شود جهت افزایش امنیت ساختمان خود، نصب حفاظ ساختمان را در برنامه‌های خود داشته باشید.

این طرح از حفاظ ها با توجه به اشکال موجود در طبیعت و پیروی از شکل شاخ های گوزن طراحی شده است . این حفاظ نرده در کشور ایران که از نظر امنیتی در مورد ورود به ساختمان و محافظ دیوار ضعیف عمل کرده بود بسیار محبوب شد و به سرعت این محصول توانست محبوبیت قابل توجه ای در بین حفاظ ها پیدا کند ، به شکلی که حدود 85% از بازار نرده های تولید و نصب شده در مناطق مختلف ، از نوع حفاظ شاخ گوزنی می باشد . این نسل از حفاظ روی دیوار از طرف مراجع انتظامی و تامین امنیت هم به نوعی تایید میشده و بسیاری از خود این مناطق از این نوع حفاظ روی دیوار استفاده میکنند. اگر شاخ گوزنی را بر روی زمین گذاشته و یا به صورتی نصب کنیم در ارتفاع ۹۰ به بالا عبور یا پرش از روی آن تقریبا امری غیر ممکن و بسیار خطرناک محسوب میشود که بسیاری از افراد خبره هم از این کار اجتناب میکنند ؛ همان طور که در کلیه امور مرسوم است دزدان و سارقان معمولا از محل هایی که امنیت را تامین کرده اند در هر موضوعی دزدی نکرده و به سراغ موارد راحت تر میروند . از ویژگیهای این نوع محافظ سر دیوار با توجه به آهن استفاده شده و رنگ آن میتوان به عدم نیاز به مراقبت های بعد از نصب ، اطمینان از ماندگاری بلند مدت ، آرامش روانی برای افراد داخل ساختمان به جهت عدم ورود افراد سارق و همچنین نصب ساده و کم هزینه بدون تخریب و اجرای ساده و اصولی این نوع از حفاظ گارد اهنی است.


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی