آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

حذف آیکلود-حذف اپل آیدی فراموش شده-اکتیو آیکلود

افزودن به علاقه مندی
حل مشکل activate iphone در دیوایس های
آیفون 6,آیفون 6 پلاس,آیفون 6اس,آیفون 6اس پلاس,ایفون 7,آیفون7 پلاس و آیفون 8 وآیفون 8پلاس و آیفون x ساعت های iwatch 2 و iwatch 3
به صورت کاملا سخت افزاری و با کمترین قیمت ممکن
آیپد های wifi به صورت تعویض هارد (لازم به ذکر است که در این فرایند انتخاب ظرفیت هارد بر عهده مشتری میباشد) و آیپدهای سلولار به شیوه ذکرشده در پایین قابل انجام میباشد.

از زمان منتشر شدن نسخه iOS 7 اپل قابلیت های زیادی به این سیستم عامل افزوده که یکی از مهم ترین قابلیت ها قفل کردن دیوایس با FindMyiPhone بود . این قابلیت یک سیستم جدیدی که به اصطلاح ضد سرقت نامیده می شود را اجرا می کند ،‌به این صورت که شما به عنوان اولین خریدار آیفون / آیپاد / آیپد روی دیوایس خودتان اپل ایدیتان را ست می کنید بعد گزینه FindMyiPhone هم فعال می کنید خوب حالا دیوایس شما به صورت iCloud Activation یا Find My iPhone روشن قفل شده است و اگر حتی دستگاه شما دزدیده یا گم شود فردی که آن را پیدا کند حتی پس از ریستور دیوایس هنگام اکتیو شدن و بالا آمدن iOS با پیغام Active iPhone مواجعه خواهد شد ! و چون اپل ایدی شمارا ندارد به هیچ وجه نمی تواند دستگاه را فعال کنید . همین مثال را میتوان برای کاربرانی که یک دیوایس کارکرده خریداری کرده اند و اپل ایدی قبلی که ست شده را ندارند هم صدق داد .
در بسیاری از سایت ها سرویسی ارائه میدهند که از طریق سریال گوشی اقدام به حذف محدودیت از سرور اپل که بر روی imei دیوایس مورد نظر اعمال شده مینمایند که مقرون به صرفه نیست و قیمت بسیار بالایی برای ارائه این سرویس از مشتری دریافت مینمایند و بحث هزینه هم که فاکتور بگیریم هیچ تضمینی در کار نیست که قفل دیوایس بعد از مدتی استفاده مجددا پدیدار نگردد,اکنون ما برای اولین بار در ایران ارائه دهنده سرویس حذف محدودیت activate iphone بری همیشه و به صورت کاملا سخت افزاری میباشیم.
هزینه سرویس برای دیوایس های ذکر شده بین 200.000 تا 600,000 تومان میباشد و بین 1 تا 60 روز کاری زمان میبرد که در صورت نتیجه گرفتن و جواب دادن 100درصدی از مشتری دریافت خواهد شد البته بدلیل چسبی بودن ایسی ها احتمال خاموشی دستگاه نیز زیاد است به صورتی که 50درصد احتمال خاموشی در این روش وجود دارد همچنین 50درصد هم احتمال درست شدن.لازم به ذکر است در صورت خاموشی و جواب نگرفتن هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نخواهد شد و فقط هزینه ارسال پستی که به صورت پس کرایه است بر عهده مشتری خواهد بود.
جهت هماهنگی با شماره 09139775030 تماس بگیرید.
با تشکر صادقیان


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی