آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

جارو مرکزی ساختمان ، مزایای جارو مرکزی

افزودن به علاقه مندی
شرکت ارابه ابلقار
تولید کننده انواع جاروهای مرکزی بر طبق استاندارد های ایتالیا
پدیرش نمایندگی در سراسر کشور

مزایای استفاده از جاروی مرکزی:

1-امروزه اکثر ساختمان هایی که مجهز به جاروی مرکزی می باشند از لحاظ قیمتی کمی بالاتر از ساختمان های فاقد جاروی مرکزی می باشند. مثلا اگر شما برای مجهز کردن کل ساختمان به سیستم جاروی مرکزی 3 میلیون تومان خرج کرده باشید هنگام فروش برای هر مترمربع آن مبلغ 30 الی 50 هزارتومان حداقل اضافه خواهید کرد.

2-مشتریانی که برای خرید واحد به شما مراجعه می کنند با دانستن مجهز بودن واحدشان به جاروی مرکزی و مزایا و آرامش آن راغب به خرید آن واحد می شوند و در مقابل سایر پروژه هایی که مجهز به جاروی مرکزی نیستن برای شما یک مزیت به حساب می آید.

3-جاروی مرکزی کاملا بی صدا بودن و هنگامی که اپراتور از آن استفاده می نماید هیچگونه صدای دلخراشی همانند موتور دستگاه شنیده نخواهد شد.

4-مفید برای محیط زیست یعنی جلوگیری از آسم و بیماری های مزمن، چون جارو های معمولی در خانه هم عمل مکش و هم عمل دمش را انجام می دهند با عث آلودگی محیط خانه می شود اگر دقت کرده باشید بعد از جارو کشیدن خانه چند ساعت بعد روی میز های شیشه ای غبار خفیفی می نشیند این گرد و غبار هماند ذراتی هستند که جاروی معمولی از زمین خانه می کشد ولی چون فیلتر جاروی خانگی ضعیفتر است و دمش آن در محیط خانه است ذرات ریز از آن عبور کرده و به مدت 4 ساعت در فضا و هوای خانه به صورت معلق در هوا باقی می مانند ولی چون جاروی مرکزی در محیط خانه فقط عمل مکش را انجام می دهد و دمش آن در زیر زمین یا پارکینگ می باشد هیچگونه ضرری برای شما و عزیزانتان ندارد. (پیشنهاد تمامی دکترانی که متخصص ریه می باشند.)

www.ilgarsanat.com , 09141074817


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی









آگهی های مشابه ماشین آلات (گوناگون)