آگهی رایگان نیازمندی درج آگهی رایگان درج آگهی تبلیغات اینترنتی آگهی

ثبت شرکت و رتبه بندی شرکتها

افزودن به علاقه مندی
رتبه بندی پیمانکاری شرکت
نوین ثبت با تلاش بسیار سعی در ارائه بهترین خدمات در زمینه رتبه بندی پیمانکاری شرکت را دارد و تمام خدمات مربوط به رتبه بندی و پیمانکاری ثبت شرکت را در اسرع وقت ارئه می نماید باشد تا شما عزیزان و مشتریان گرامی از خدمات موسسه حقوقی نوین ثبت نهایت رضایت را داشته باشید. حال به توضیحاتی درباره رتبه بندی پیمانکاری شرکت میپردازیم :

رتبه بندی پیمانکاری شرکت ، بررسی میزان توانایی شرکت ها ( براساس نفرات و سوابق آنها ، تجربه کاری و توان مالی ) می باشد .این بررسی براساس ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد . رتبه بندی پیمانکاری شرکت در ۱۱ رشته معرفی شده و در پایه های (۱،۲،۳،۴،۵) انجام می گیرد که پایه ۵ کمترین و ۱ بیشترین پایه است . جهت کسب رتبه بندی پایه ۵ شرکت می بایست امتیاز نفرات را که برای رشته ( رشته های) درخواستی به صورت مجزا داشته باشد که محاسبه این امتیاز براساس مدرک تحصیلی و سابقه اعضای هیات مدیره انجام می گیرد . جهت کسب پایه چهار (۱،۲،۳،۴) شرکت می بایست امتیاز نفرات و سقف تجربه کاری تعیین شده برای هر رشته و پایه و سقف توان مالی تعیین شده برای هر رشته و پایه را به صورت مجزا داشته باشد. معاونت راهبردی نهاد ریاست جمهوری شرکتها را در ۱۱ رشته مختلف رتبه بندی می کند که عبارتند از: ساختمان – صنعت و معدن – آب – کشاورزی – راه و ترابری – تاسیس و تجهیزات – ارتباطات – کاوش های زمینی – مرمت آثار باستانی – نفت و گاز – نیرو جدول مخصوص اعتبارات و … ضمیمه میشود. فرم ۴۰۰ و …

جهت اطلاعات بیشتر و ارائه خدمات هر چه بهتر با شمار های ذیل تماس حاصل فرمایید تا مشاوران موسسه حقوقی نوین ثبت شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

در تاریخ ۸۱/۱۲/۱۱ هیات وزیران آن زمان با تصویب آئین نامه هایی مبنی بر نحوه صدور و اخذ رتبه شرکت های پیمانکاری و ارجاع آن به کمیته فنی تشخیص صلاحیت شما جهت رتبه پیمانکاری قوانین صدور برگه تشخیص صلاحیت پیمانکاران تغییر کرده است. پیرو آئین نامه ذکر شده چنانچه هر شخص اعم از حقیقی یا حقوقی بخواهد در مناقصات پیمانکاری سراسر کشور شرکت کند می باید از سازمان برنامه و بودجه کشور یا استان مورد نظر, موفق به اخذ صلاحیت پیمانکار گردد. از آن جا که سازمان ذکر شده در سال ۱۳۸۶ منحل اعلام شود , همه ی مراحل صدور رتبه های پایه ی ۵ و ۴ و ۳ به استانداری ها, معاونت های فنی و عمرانی و صدور رتبه های ۱و۲ به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری واگذار شد.

شرکت هایی که درخواست تشخیص صلاحیت شرکت پیمانی خود را به همراه مدرک های مورد نیاز به معاونت فنی و عمرانی استانداری ها و یا معاونت راهبردی اعلام می کنند, پس از طی مراحل بررسی و تشخیص مجوز خود را دریافت می کنند و می توانند در تمام مناقصات پیمانکاری بسته به میزان ظرفیت خالی شرکت خود شرکت کنند.

مراحل اخذ رتبه های پیمانکاری را بطور خلاصه در زیر گردآوری کرده ایم:
۱- دریافت پوشه مخصوص شرکت های پیمانکاری جهت تشخیص صلاحیت از انجمن های صنفی پیمانکارای

۲- تحویل درخواست شرکت پیمانی جهت رتبه مورد تقاضا, مخاطب این نامه که باید و حتما در سربرگ شرکت می باشد باید سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور محل ثبت شرکت باشد.
( چنانچه یک شرکت پیمانی در تهران ثبت گردیده باشد نمی تواند در سمنان یا هر شهر دیگری درخواست تشخیص صلاحیت جهت افزایش رتبه نماید . هر شرکت در همان شهری که ثبت شده است می تواند در خصوص تشخیص صلاحیت شرکت پیمانی خود خود اقدام نماید.)
۳- ارائه کامل مدارک شرکت شامل روزنامه رسمی تاسیس شرکت, اساسنامه شرکت, تقاضانامه و یا ارئه شرکت نامه یا اظهارنامه ثبت شرکت
۴- ارائه کامل مدارک شناسایی تمامی سهامداران عضو شرکت و امضای هیئت مدیره شرکت شامل کپی شناسنامه و کارت ملی و کارت اتمام خدمت.
۵- ارائه اسناد محل شرکت شما شامل اجاره نامه شرکت یا کپی سند مالکیت ملک مورد نظر.
۶- ارائه کد اقتصادی اخذ شده توسط شرکت
۷- ارائه مدارک مهندس های شرکت شما شامل یک مهندس با سه سال سابقه بیمه و یک نفر مهندس بدون سوابق که میزان سوابق مهندس های شرکت پیمانکاری شما هرچه بالاتر باشد امتیاز مهندسی شرکت پیمانکاری شما افزایش می یابد و در مواقعی که شرکت جهت تشخیص صلاحیت پایه ۴و یا بیشتر اقدام میکند نیاز کمتری نسبت به تامین امتیاز کارمندان شرکت یا هیئت مدیره شرکت می باشد.

در صورتی که درخواست جهت اخذ رتبه ۴ و ۳ و ۲ و ۱ انجام گردد در کنار ۷ مورد بالا ۲ مورد دیگر نیز می بایست قرار گیرد که شامل:
۱- ارائه کپی قراردادها و مفاصاحساب های شرکت پیمانکاری
۲- ارائه آخرین اظهارنامه مالیاتی شرکت همراه با رونوشت برابر اصل آن
پس از تکمیل مدارک فوق و ارائه آن به معاونت مربوطه که حدود ۴۵ روز زمان نیاز دارد تا مراحل بررسی و کارشناسی و صدور صلاحیت به پایان برسد.

تلاش ما کسب رضایت شما مشتری گرامیست.

موسسه حقوقی نوین ثبت

02188880503


آموزش تم فارست Themeforest و Envato

این آموزش یکی از جامع ترین دوره های عملی ورود به بازار جهانی Envato میباشد که بسیاری از طراحان و برنامه نویسان و گرافیست ها و غیره از بخش تم فارست (Themeforest) این وب سایت کسب درآمد می نمایند.

مشاهده کامل دوره آموزشی